بنیانگذاران گوگل شرکت آلفابت را ترک می نمایند

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، سرگی برین و لری پیج بنیانگذاران گوگل از سمت خود به عنوان مدیران ارشد اجرایی آلفابت(شرکت مادر گوگل) کناره گیری می نمایند. در عوض ساندار پیچای مدیرعامل شرکت و مدیرارشد اجرایی گوگل رهبری هر دو شرکت را برعهده می گیرد.

بنیانگذاران گوگل شرکت آلفابت را ترک می نمایند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

البته پیج و برین همچنان به عنوان بنیانگذاران، اعضای هیات مدیره و سهامداران شرکت آلفابت فعال هستند اما نقش مدیریتی نخواهند داشت.

این دو مدیر ارشد اجرایی شرح داده اند یک زمان مناسب از سمت خود کناره گیری نموده اند زیرا شرکت آلفابت موقعیت تثبیت شده ای دارد و برندهای آن (از جمله گوگل) به عنوان شرکت هایی مستقل مشغول فعالیت هستند.

به گفته آنها آلفابت و گوگل احتیاج به دو مدیر ارشد اجرایی و یک مدیر عامل ندارند. برین و پیج اشاره کردند پیچای یک گزینه منطقی برای رهبری است زیرا سابقه ای طولانی دارد و به ارزش های ساختاری آلفابت معتقد است.

به بیان دیگر اندک احتمالی وجود دارد که پیچای فرمت فعلی شرکت را تغییر دهد. آلفابت همچنان به تحقیقات وسیع، سرویس های ابر، اندورید و کروم اتکا دارد. همزمان پروژه های دیگر مانند اینترنت بالنی Loonو خودروهای خودران Waymo را نیز دنبال می نماید.

تغییرات مدیریتی در حالی در گوگل اتفاق می افتد که کارمندان آن، کارفرمای خود را متهم نموده اند سازماندهی کارگران را از بین برده، نسبت به آزارهای جنسی موضع مناسبی اتخاذ ننموده و همچنین نسبت به نگرانی های کارمندان واکنشی نشان نمی دهد.

از سوی دیگر آلفابت با موضوعات مختلفی مانند چالش تبلیغات سیاسی و اتهامات تبعیض دست و پنجه نرم می نماید. این مسائل حتی در صورت مدیریت پیچای از بین نمی فرایند و او مجبور است بار سنگین تری را به دوش بکشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 681

به "بنیانگذاران گوگل شرکت آلفابت را ترک می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیانگذاران گوگل شرکت آلفابت را ترک می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید