تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی تعیین شدند

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران، پس از خاتمه یافتن رقابت های مقدماتی لیگ برتر کشتی فرنگی که در با برگزاری شش هفته (رفت و برگشت) انجام شد، تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی تعیین شدند.

تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی تعیین شدند

در گروه الف این رقابت ها تیم های بازار بزرگ ایران و هیأت کشتی سیرجان به ترتیب با 6 و 4 پیروزی مقابل حریفان خود بعنوان تیم های اول و دوم گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در این گروه تیم های خراسان جنوبی با 2 پیروزی و شهدای مدافع حرم قم بدون پیروزی، سوم و چهارم شدند.

در گروه ب این مسابقات نیز تیم های سینا صنعت ایذه و دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان به ترتیب با 6 و 4 برد مقابل حریفان خود، تیم های اول و دوم گروه شدند و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در این گروه تیم های رعد پدافند نوشهر با 2 برد و آریوبرزن بهبهان بدون برد، سوم و چهارم شدند.

بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی این مسابقات که روز 22 آبان ماه برگزار می گردد، تیم بازار بزرگ ایران به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی می رود و تیم سیناصنعت ایذه نیز با هیأت کشتی سیرجان رقابت می نماید. تیم های برنده دیدار فینال و تیم های بازنده نیز دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 607

به "تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید