جشنواره ملی تئاتر خیابانی در استان بوشهر برگزار می گردد

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران، عباس برزگرزاده دوشنبه شب در مراسم تجلیل از هنرمندان گناوه با تقدیر از زحمات هنرمندان و مسئولان شهرستان گناوه گفت: با شناختی که از فضای این شهرستان پیدا کردیم و حمایت مسئولان بخصوص فرماندار از هنرمندان، فضای این شهرستان برای کارهای هنری بسیار آماده، مستعد و روبه جلو است که امید است این روند ادامه یابد.

جشنواره ملی تئاتر خیابانی در استان بوشهر برگزار می گردد

وی گفت: از ماموریت های ویژه دفتر امور اجتماعی استانداری برنامه ریزی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است که یکی از ابزارهای مهم، دقیق و کارآمد برای این منظور هنر و از این شیوه های هنری موثر تئاتر است.

برزگرزاده توضیح داد: برنامه ریزی هایی برای برگزاری یک جشنواره ملی تئاتر خیابانی در دست است که به زودی در استان بوشهر برگزار خواهد شد و از هنرمندان دعوت می گردد که آثار خود را برای این جشنواره آماده و ارسال نمایند.

وی گفت: هدف ما در برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی این است که بیشتر مخاطب عام را مورد خطاب قرار دهیم تا با زبان هنر تئاتر با آنها پیرامون موضوعات و آسیب های اجتماعی صحبت گردد.

همایش تجلیل از برگزارنمایندگان ششمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه گناوه دوشنبه شب به همت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، هنرمندان و هنردوستان در تماشاخانه استاد دریانورد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 110

به "جشنواره ملی تئاتر خیابانی در استان بوشهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ملی تئاتر خیابانی در استان بوشهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید