خوشمزه غذاهای انگلیسی را در این رستوران ها امتحان کنید!

به گزارش بالیو، معرفی بهترین کافه - رستوران های لندن

در این مجموعه تعدادی از منحصر به فردترین؛ تاثیرگذارترین و فوق العاده ترین رستوران ها و غذاخوری هایی که در لندن می توان در آن ها غذایی فوق العاده را سفارش داد، معرفی می شوند. در این مجموعه از رستوران های ساده تا مجلل قرار داشته و شما می توانید با استفاده از این اطلاعات، سفری به یاد ماندنی را به لندن داشته باشید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

خوشمزه غذاهای انگلیسی را در این رستوران ها امتحان کنید!
  • رستوران KOYA

آدرس:

Koya, 49 Frith Street, London, W1D 4SG

چرا این رستوران؟

اگر در پی امتحان کردن غذاهای ژاپنی در لندن هستید، این رستوران که در مرکز شهر واقع شده است، بهترین پیشنهاد برای شما محسوب می شود. غذاهای سنتی SanukiUdon که از مواد اولیه اصلی و به سبک سنتی ژاپن تهیه شده اند برای شما فرصت امتحان کردن انواع غذاهای ژاپنی را فراهم می کند.

هزینه: 7 تا 15 پوند برای هر نفر

نحوه دسترسی:

نزدیکترین ایستگاه قطار به این رستوران ایستگاه London Charing Cross است که در فاصله 1000 متری رستوران قرار داشته و با 12 دقیقه پیاده روی یا 5 دقیقه سوار بر تاکسی می توان به آن رسید. نزدیک ترین ایستگاه مترو نیز ایستگاه Leicester Square است که در فاصله 2 دقیقه پیاده روی با این رستوران واقع شده است.

  • رستوران DUCK & WAFFLE

آدرس:

Heron Tower, 110 Bishopsgate, London EC2N 4AY

چرا این رستوران؟

این رستوران دارای چشم اندازی خیره کننده از مرکز انگلستان بوده و به صورت شبانه روزی فعالیت می کند. در منوی این رستوران نیز انواع غذاهای مختلف با طعم و کیفیت خوب وجود دارد.

هزینه: 10 تا 25 پوند برای هر نفر

نحوه دسترسی:

نزدیکترین ایستگاه قطار به این رستوران ایستگاه London Liverpool Street است که در فاصله 150 متری رستوران واقع شده است.

  • کافه - رستوران HURWUNDEKI

آدرس:

298-299 Arches Cambridge Heath Road, London, United Kingdom

چرا این رستوران؟

امروزه صرفه جویی در وقت یکی از مهمترین ارکان زندگی شهری محسوب شده و مردم تلاش می کنند از زمان خود بهترین بهره برداری ممکن را بکنند. کافه رستوران Hurwundeki را می توان یکی از عجیب ترین رستوران های شهر دانست زیرا این رستوران و کافه در عین حال یک آرایشگاه نیز محسوب شده و شما می توانید به طور همزمان با سفارش غذا و طی مدت انتظار برای آماده شدن آن موی سرتان را نیز اصلاح کنید. این کافه رستوران، انواع غذاهای کره ای را با کیفیت بالا ارائه می کند.

نحوه دسترسی:

نزدیک ترین ایستگاه قطار به این رستوران ایستگاه Cambridge Heath است که در فاصله 1 دقیقه پیاده روی با رستوران واقع شده است. نزدیک ترین ایستگاه مترو به Hurwundeki نیز ایستگاه Bethnal Green است که در فاصله 650 متری و 7 دقیقه پیاده روی با این رستوران واقع شده است.

  • رستوران RULES

آدرس:

Rules, 35 Maiden Lane, Covent Garden, WC2E 7LB

چرا این رستوران؟

رستوران Rules را می توان قدیمی ترین رستوران شهر لندن دانست که دارای سابقه ای 200 ساله است. در این رستوران انواع غذاهای سنتی بریتانیایی در محیطی سنتی و تداعی کننده تاریخ این کشور ارائه می شود.

هزینه: 20 تا 40 پوند برای هر نفر

نحوه دسترسی:

نزدیکترین ایستگاه قطار به این رستوران ایستگاه Charing Cross است که در فاصله 320 متری رستوران قرار داشته و با 5 دقیقه پیاده روی می توان به آن رسید. نزدیک ترین ایستگاه مترو نیز ایستگاه Leicester Square است که در فاصله 6 دقیقه پیاده روی با این رستوران واقع شده است.

  • رستوران CRATE BREWERY

آدرس:

Unit 7, Queens Yard, Hackney Wick, London

چرا این رستوران؟

در این رستوران انواع پیزا با خمیرهای دست ساز تهیه و ارائه می شود. برای امتحان کردن پیتزاهایی خوش طعم و با کیفیت و تهیه شده از مواد اولیه درجه یک، CRATE BREWERY بهترین گزینه در لندن محسوب می شود. فضای داخلی و دکوراسیون این رستوران نیز جالب توجه بوده و نوشیدنی های آن در سطح شهر دارای معروفیت زیادی است.

هزینه: 8 تا 12 پوند برای هر نفر

نحوه دسترسی:

نزدیکترین ایستگاه قطار به این رستوران ایستگاه Hackney Wick است که در فاصله 150 متری رستوران قرار داشته و با 2 دقیقه پیاده روی می توان به آن رسید.

  • رستوران زوما Zuma

آدرس:

Zuma, 5 Raphael Street, Knightsbridge, London, SW7 1DL

چرا این رستوران؟

رستورانی با غذاهای ژاپنی بسیار عالی و محیطی آرام و دوست داشتنی که طعم دلخواه هر مشتری را برای وی فراهم می کند.

نحوه دسترسی:

نزدیک ترین ایستگاه قطار به این رستوران ایستگاه London Victoria است که در فاصله 2 کیلومتری رستوران قرار داشته و با 24 دقیقه پیاده روی می توان به آن رسید. اگر هم قصد استفاده از تاکسی را دارید، این جهت در 9 دقیقه طی خواهد شد. نزدیک ترین ایستگاه مترو به رستوران زوما نیز ایستگاه Knightsbridge است که در فاصله 3 دقیقه پیاده روی با این رستوران واقع شده است.

  • رستوران AQUA SHARD

آدرس:

Level 31, The Shard, 31 Saint Thomas Street, London SE1 9RY

چرا این رستوران؟

این رستوران که در طبقه سی و یکم یکی از برج های لندن قرار گرفته، دارای چشم اندازی فوق العاده زیبا به شهر بوده و می توان از آن مشهورترین نقاط شهر را مشاهده کرد.

نحوه دسترسی:

نزدیکترین ایستگاه قطار به این رستوران ایستگاه London Bridge است که در فاصله 150 متری رستوران قرار داشته و با 2 دقیقه پیاده روی می توان به آن رسید.

  • رستوران SARASTRO

آدرس:

Sarastro Restaurant, 126 Drury Lane, TheatreLand, London, WC2B 5SU

چرا این رستوران؟

در این رستوران شما می توانید با تجربه اتمسفری منحصر به فرد، تجربه ای دراماتیک داشته و از تزئینات و مبلمان عجیب و دیدنی آن لذت ببرید. گذراندن ساعاتی از غروب تا تاریک شدن هوا در این رستوران، خاطره ای فراموش نشدنی برای هر کسی خواهد بود.

هزینه: 20 تا 30 پوند برای هر نفر

نحوه دسترسی:

نزدیک ترین ایستگاه قطار به این رستوران ایستگاه City Thameslink است که در فاصله 1 کیلومتری رستوران قرار داشته و با 15 دقیقه پیاده روی می توان به آن رسید. اگر هم قصد استفاده از تاکسی را دارید، این جهت در 9 دقیقه طی خواهد شد. نزدیک ترین ایستگاه مترو به رستوران Sarastro نیز ایستگاه Covent Garden است که در فاصله 6 دقیقه پیاده روی با این رستوران واقع شده است.

  • رستوران SHAKA ZULU

آدرس:

Shaka Zulu, Stables Market, Chalk Farm Road, Camden, NW1 8AB

چرا این رستوران؟

رستوران Shaka Zulu به عنوان بزرگترین رستوران ارائه دهنده غذاهای آفریقای جنوبی در لندن شناخته می شود. تزئینات دیواری این رستوران از چوب های تراش خورده منحصر به فرد و بسیار زیبایی است که به همراه موسیقی زنده، فضایی خانوادگی و دلپذیر را فراهم کرده است.

هزینه: 26 تا 40 پوند

نحوه دسترسی:

نزدیک ترین ایستگاه قطار به این رستوران ایستگاه Camden Roadاست که در فاصله 650 متری رستوران قرار داشته و با 8 دقیقه پیاده روی می توان به آن رسید. نزدیک ترین ایستگاه مترو به رستوران Shaka Zulu نیز ایستگاه Camden Town است که در فاصله 4 دقیقه پیاده روی با این رستوران واقع شده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2141

به "خوشمزه غذاهای انگلیسی را در این رستوران ها امتحان کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشمزه غذاهای انگلیسی را در این رستوران ها امتحان کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید