درج نام اهداکنندگان عضو در کتیبه نام آوران مرکز آموزشی - درمانی کوثر سمنان

به گزارش بالیو، خبرنگاران/سمنان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان از اهدای عضو به عنوان یکی از شاخص ترین جلوه های نوع دوستی و فداکاری در جامعه نام برد و گفت: نام همه اهداکنندگان عضو در کتیبه نام آوران در ورودی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثرسمنان ثبت و ماندگار می گردد.

درج نام اهداکنندگان عضو در کتیبه نام آوران مرکز آموزشی - درمانی کوثر سمنان

دکتر گوهری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اهدای عضو یکی از شاخص ترین جلوه های نوع دوستی و فداکاری در جامعه است و گسترش هرچه بیشتر آگاهی جامعه در زمینه حقایق مرگ مغزی و اهدای عضو نه تنها به عنوان یک شیوه درمان در کاهش موارد فوت و نجات جان بیماران در لیست انتظار موثر بوده، که به عنوان اقدامی انسان محبت آمیز که نشان از فرهنگ والای ایثارگری در بین افراد جامعه دارد، قابل توجه و تحسین است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان ادامه داد: با توجه به این که 30 اردیبهشت ماه روز ملی اهدای عضو بوده است، تیم هماهنگ کنندگان واحد شناسایی و فراهم آوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان درهفته ای که گذشت با هدف فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی عمومی در جامعه همگام با سایر استان ها در کشور اقدامات مفیدی را در این زمینه انجام داد.

وی ضمن قدردانی از اقدامات مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه درخصوص اطلاع رسانی پیرامون بزرگداشت این روز، بیان نمود: برپایی غرفه های صدور کارت اهدای عضو در مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر و امیرالمومنین (ع)، فرهنگ سازی در سطح شهر سمنان با طراحی و نصب بنرها و استندهای بین بلواری، حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی و... بخشی از اقدامات صورت گرفته توسط تیم هماهنگ کنندگان واحد شناسایی و فراهم آوری دانشگاه بوده است.

دکتر گوهری توضیح داد: به بهانه روز ملی اهدای عضو مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با خانواده های اهدا کننده زنده یادها: صرفی و طاهری در این شهرستان، جمعی پرسنل فرماندهی انتظامی استان سمنان با خانواده گرامی اهداکننده عضو زنده یاد حسین سلمانی حقیقی و همچنین ریاست دانشگاه علمی کاربردی با خانواده های اهدا کننده امیدی و اصفهانیان ملاقات و از اقدام خداپسندانه آنها قدردانی کردند.

معاون درمان دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات دکتر محمد فروزش فرد مسئول واحد شناسایی مرگ مغزی و امور پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی سمنان و مریم همتی مسئول تیم هماهنگ کنندگان واحد شناسایی و فراهم آوری این دانشگاه، گفت: نصب کتیبه یاد نام آوران اهدای عضو در ورودی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثرسمنان به یاد این عزیزان انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1789

به "درج نام اهداکنندگان عضو در کتیبه نام آوران مرکز آموزشی - درمانی کوثر سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درج نام اهداکنندگان عضو در کتیبه نام آوران مرکز آموزشی - درمانی کوثر سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید