دستاوردهای علمی حاصل فرهنگ کاری و جنبش نرم افزاری است

به گزارش بالیو، تهران (پانا) - رئیس پژوهشگاه رویان با اشاره به دستاوردهای علمی بیان نمود این دستاوردها حاصل فرهنگ کاری و جنبش نرم افزاری است.

دستاوردهای علمی حاصل فرهنگ کاری و جنبش نرم افزاری است

به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی جایزه مصطفی(ص)، عبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان در مراسم رونمایی از سردیس­های برگزیدگان سومین دوره جایزه مصطفی(ص) روز یکشنبه (11آبان) در پارک فناوری پردیس با اشاره به صندلی علم و عالم در دنیا اسلام گفت: دستاوردهای دانشمندان از جمله دکتر حسین بهاروند حاصل لطف الهی، همراهی تیم خوب و تشکیل زیست بوم مناسب در کشور است.

وی که در خصوص صندلی علمی دکتر حسین بهاروند از محققان پژوهشگاه رویان در زمینه سلول های بنیادی و یکی از برگزیدگان سومین دوره جایزه مصطفی(ص) صحبت می کرد، ادامه داد: بهاروند با کوشش ­هایی که نموده، نام محقق مسلمان را در جامعه برجسته نموده است.

شاهوردی گفت: بهاروند هم در بحث اخلاقی و هم علمی، صندلی برتر را کسب نموده است؛ دستاوردهایش هم تربیت نیروی انسانی، محققان و دانشجویانی است که به جامعه اهدا نموده است.

رئیس پژوهشگاه رویان گفت: امروزه بیش از 500 رده سلولی را با تیم ­های کارشناسی تربیت شده توسط دکتر بهاروند در پژوهشگاه رویان نگهداری می­ کنیم که حاصل تربیت نیروی انسانی توسط وی است.

شاهوردی توضیح داد: دستاوردهای علمی در حاصل یک فرهنگ کاری و جنبش نرم­ افزاری است که جوانان آن را دنبال کردند؛ زیرا فضای معنوی برای رشد جوانان مهیا شد.

به همین دلیل امروز سردیس پنج برگزیده سومین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) شامل آقایان اوگور شاهین از ترکیه، علی خادم حسینی از ایران، عمران اینان از ترکیه، حسین بهاروند از ایران و محمد عبدالاحد از ایران در بوستان دانشمندان پارک فناوری پردیس با حضور مهدی صفاری نیا مدیر بنیاد مصطفی(ص) و رئیس پارک فناوری پردیس و دیگر همراهان رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1413

به "دستاوردهای علمی حاصل فرهنگ کاری و جنبش نرم افزاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای علمی حاصل فرهنگ کاری و جنبش نرم افزاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید