دوربین آیفون 12 از لنزهای پیشرفته Largan بهره می برد

به گزارش بالیو، تحلیلگر معروف محصولات اپل، مینگ چی کو اخیرا در یادداشتی اعلام نموده که شرکت Largan لنزهای باکیفیت دوربین اصلی آیفون 12 را می سازد.

دوربین آیفون 12 از لنزهای پیشرفته Largan بهره می برد

به گزارش MacRumors، این لنزها از اواسط ماه جاری میلادی در اختیار اپل قرار می گیرند، البته سازنده آیفون در سال های گذشته قطعات دوربین را کمی زودتر دریافت می کرد. کو به تاخیر 4 تا 6 هفته ای در فراوری انبوه آیفون های اپل در نیمه دوم امسال میلادی اشاره نموده. با توجه به این موضوع، بالاترین تعداد لنزهای فراوری شده در فاصله ماه های سپتامبر و نوامبر در اختیار اپل قرار می گیرد که دیرتر از بازه آگوست و اکتبر در سال های گذشته است.

مینگ چی کو در گزارش خود دلیل این تاخیر را اعلام ننموده، اما به نظر می رسد مسائل مربوط به کرونا در سراسر دنیا روی فراوری آیفون تاثیر گذاشته است. با وجود تاخیر در فراوری، همچنان انتظار داریم گوشی های سری آیفون 12 در شهریور ماه معرفی شوند، البته شایعات به عرضه آن ها در مهرماه یا آبان ماه اشاره می نمایند.

اگرچه کو در یادداشت خود به استفاده از دوربین های باکیفیت در آیفون 12 اشاره نموده، اما مدل خاص آن را معین ننموده است. با این وجود در یادداشت قبلی ادعا نموده بود که کیفیت دوربین چندگانه آیفون 6.7 اینچی بهبود پیدا می نماید و از لنزهای بزرگتر با قابلیت جذب نور بیشتر بهره می برد.

انتظار داریم اپل در ماه های آینده از آیفون های مدل پرو 6.1 و 6.7 اینچی با دوربین اصلی سه گانه و آیفون های 5.4 و 6.1 اینچی با دوربین اصلی دوگانه رونمایی کند. کو در گذشته به این موضوع اشاره نموده بود که فراوری انبوه مدل های 5.4 و 6.1 اینچی از شهریور ماه و مدل 6.7 اینچی از مهر ماه شروع می گردد که علت آن، طراحی پیچیده تر مدل گران تر است.

گفته شده مدل 4G آیفون 12 با قیمت پایه 549 دلار و مدل 5G با قیمت 649 دلار وارد بازار می گردد و ظاهرا علاوه بر هدفون، خبری از شارژر نیز در جعبه آیفون های جدید نخواهد بود. این محصولات از فیلمبرداری 4K با نرخ 240 فریم در ثانیه نیز پشتیبانی می نمایند.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1221

به "دوربین آیفون 12 از لنزهای پیشرفته Largan بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین آیفون 12 از لنزهای پیشرفته Largan بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید