دولت سنگاپور به هکرها جایزه می دهد

به گزارش بالیو، دولت سنگاپور به منظور شناسایی مسائل امنیتی خدمات آنلاین خود برنامه ای را به اجرا گذارده تا به افراد و هکرهایی که این آسیب پذیری ها را شناسایی نمایند، جایزه بدهد.

دولت سنگاپور به هکرها جایزه می دهد

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، دولت سنگاپور به منظور شناسایی مسائل امنیتی خدمات آنلاین خود برنامه ای را به اجرا گذارده تا به افراد و هکرهایی که این آسیب پذیری ها را شناسایی نمایند، جایزه بدهد. هدف از اجرای این برنامه برطرف آسیب پذیری های نه سرویس دیجیتال دولت سنگاپور و همین طور سیستم های آی سی تی است که مردم این کشور به طور گسترده از آنها استفاده می نمایند.

بسته به جدیت و میزان خطر ناشی از وجود حفره های امنیتی یادشده جوایزی به افراد و هکرهای شناسایی نماینده آسیب پذیری های مذکور تعلق می گیرد که از 250 تا 10 هزار دلار در نوسان خواهد بود. این جوایز به هر یک از حفره های امنیتی شناسایی شده تعلق می گیرد و بنابراین یک فرد می تواند با ارائه گزارش در خصوص چند حفره چند جایزه دریافت کند.

علاقمندان به شرکت در این رقابت از اول جولای تا انتها ماه آگوست سال 2019 فرصت دارند تا در آن شرکت نمایند. این سومین بار است که دولت سنگاپور چنین مسابقه ای را برگزار می نماید. رقابت قبلی با مشارکت حدود 200 هکر از سراسر دنیا و حدود 100 هکر محلی از سنگاپور برگزار شده بود و به شناسایی 35 آسیب پذیری انجامید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 245

به "دولت سنگاپور به هکرها جایزه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت سنگاپور به هکرها جایزه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید