دیاباته در میان 30 بازیکن برتر تاریخ تیم فرانسوی

به گزارش بالیو، نام مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در میان 30 بازیکن برتر تیم فوتبال بوردوی فرانسه دیده می گردد.

دیاباته در میان 30 بازیکن برتر تاریخ تیم فرانسوی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیخ دیاباته بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران سابقه بازی در تیم بوردوی فرانسه را در کارنامه دارد و حالا سایت انگلیسی 90 min به آنالیز 30 بازیکن برتر تاریخ این باشگاه پرداخته است که نام مهاجم مالیایی استقلال هم در این لیست دیده می گردد.

این رسانه در خصوص دیاباته نوشت: دیاباته از سری بازیکنانی است که خوبی هایش را حاشا می نماید و این به علت فروتنی او است و مسخره کردن و نقدها در او راهی ندارد، که نشات گرفته از قلب عظیم او است. دیاباته نمونه کامل یک بازیکن سحرآمیز در نمونه های تاریخ مصر است و همین اتفاقات باعث شده تا او را یکی از برترین مهاجمان قرن 21 تلقی کنیم.

در جایی که بوردو در سال 2009 عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، شیخ دیاباته در 152 بازی 66 گل را به ثمر رساند و با بوردو تا سال 2012، 4 عنوان مهم کوپا فرانسه را تصاحب کرد. دیاباته با سبک بازی منحصر به فرد خود شایسته تقدیر است و روی بازی ها تاثیر می گذارد.

دیاباته در مصاحبه خود بیان کرد: من بالاتر از همه نقدها و زخم زبان های رسانه ها هستم، مطمئنا من خیلی بد قضاوت می شدم. ما پیش خودمان می گفتیم که عظیمترین آدم باهوش ترین نیست. اما من می توانم با توپ هر کاری که می خواهم را انجام دهم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1230

به "دیاباته در میان 30 بازیکن برتر تاریخ تیم فرانسوی" امتیاز دهید

1 کاربر به "دیاباته در میان 30 بازیکن برتر تاریخ تیم فرانسوی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیاباته در میان 30 بازیکن برتر تاریخ تیم فرانسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید