رقابت بارسلونا و لیورپول برای جذب کارلوس

به گزارش بالیو، دیگو کارلوس، مدافع 27 ساله سویا به شدت مورد توجه دو تیم بارسلونا و لیورپول قرار درد.

رقابت بارسلونا و لیورپول برای جذب کارلوس

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم های عظیم از همین حالا برنامه ریزی برای حضور موفقیت آمیز در فصل جابجایی تابستانی را شروع نموده اند و نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد بارسلونا و لیورپول هر دو خواستار جذب دیگو کارلوس، مدافع میانی برزیل تیم سویا هستند. دژان لوورن، مدافع کروات و باتجربه لیورپول در تابستان سال جاری به احتمال فراوان از این تیم جدا خواهد شد و یورگن کلوپ خواستار خرید یک مهره جایگزین است.

این سرمربی آلمانی از مدیران تیمش خواسته تحت هر شرایطی زمینه جذب دیگو کارلوس را فراهم نمایند. اخبار حاکی از بند آزادسازی 70 میلیون یورویی در قرارداد دیگو کارلوس بوده، اما به نظر لیورپول می تواند با رقمی پایین تر نیز این بازیکن را جذب کند.

اما بارسلونا نیز در تابستان میخواهد یک مدافع میانی جدید جذب کند. به نظر می رسد جدایی ساموئل اومتیتی، مدافع تنومند فرانسوی از این تیم قطعی باشد. بارسلونا فصل گذشته نیز شانس جذب دیگو کارلوس با قیمتی پایین تر را داشت، اما تمایلی به این انتقال نشان نداد تا این مدافع برزیلی با رقم 15 میلیون پوند از نانت راهی سویا گردد. اما نمایش های درخشان این بازیکن در فصل جاری، تیم های عظیم اروپایی را در خصوص خرید او متقاعد ساخته و به نظر می رسد دیگو کارلوس یکی از نام های مهم بازار جابجایی تابستانی لقب گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1064

به "رقابت بارسلونا و لیورپول برای جذب کارلوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت بارسلونا و لیورپول برای جذب کارلوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید