ستاره های ایتالیا در جام جهانی 2014 از نگاه دل پیرو

به گزارش بالیو، خبرنگاران: کاپیتان پیشین یوونتوس 3 بازیکن را به عنوان ستاره های احتمالی آتزوری در جام جهانی 2014 معرفی کرد.

ستاره های ایتالیا در جام جهانی 2014 از نگاه دل پیرو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، الساندرو دل پیرو؛ جوزپه روسی، مهاجم تیم فیورنتینا که این روزها به ماشین گلزنی بنفش پوشان فلورانس تبدیل شده، لورنزو اینسینیه، هافبک خوش آتیه ناپولی و کلودیو مارکیزیو هافبک یوونتوس را به عنوان مهره های کلیدی تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2014 برزیل معرفی کرد.

دل پیرو در گفت و گو با نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: از جوزپه روسی انتظار زیادی دارم. در کل هوادار آن کسانی هستم که می دانند چطور باید بر مسائل خود غلبه نمایند و پیروزی را از سر بگیرند. دوست دارم اینسینیه صندلی خود را به عنوان سمبل فوتبالیست های جوان ایتالیا حفظ کند. در عین حال اطمینان دارم که مارکیزیو هم عملکرد فوق العاده ای را در جام جهانی تجربه خواهد نمود.

وی اضافه نمود: در سال 2006 توانستیم جام جهانی را فتح کنیم در حالی که مردم تصورش را هم نمی کردند. پس دلیلی ندارد که این بار هم به توانایی خودمان برای انجام دوباره این کار ایمان نداشته باشید. به عقیده من برزیل، آرژانتین، آلمان و ایتالیا بیشترین شانس را برای قهرمانی در جام جهانی دارند، هرچند نباید خطر تیم هایی مانند شیلی، فرانسه و اروگوئه را هم نادیده گرفت.

دل پیرو در ادامه به عملکرد تیم پیشین خود در این فصل از رقابت های باشگاهی در فوتبال اروپا اشاره و حذف آن از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را غیرمنتظره توصیف کرد.

وی گفت: حذف یوونتوس مرا متعجب کرد. واقعاً به توانایی ها یوونتوس ایمان داشتم و از بابت اتفاقی که افتاده ناراحتم. البته یوونتوس در لیگ اروپا هست و نباید این تورنمنت را دستکم بگیرد. این را تنها به خاطر اینکه فینال رقابت ها سال جاری در ورزشگاه یوونتوس برگزار می گردد نمی گویم. نمی دانم مهم ترین هدف یووه در سال 2014 چیست اما بردن سومین اسکودتوی متوالی یک اتفاق فوق العاده خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 395

به "ستاره های ایتالیا در جام جهانی 2014 از نگاه دل پیرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره های ایتالیا در جام جهانی 2014 از نگاه دل پیرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید