زمان برگزاری هفته های پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال تغییر کرد

به گزارش بالیو، زمان برگزاری دو هفته پایانی دور رفت لیگ برتر مردان ایران با قطعی شدن زمان و میزبان رقابت های قهرمانی باشگاه های دنیا و شرکت تیم فولاد سیرجان در این مسابقات تغییر کرد.

زمان برگزاری هفته های پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال تغییر کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان دنیا سال 2021 از 16 تا 20 آذرماه امسال با حضور 6 تیم به میزبانی شهر بتیم برزیل برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، با توجه به حضور تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان نماینده والیبال ایران و آسیا در این رقابت ها و با عنایت به فصل پنجم تبصره 15 آئین نامه سازمان لیگ، بازیکنان سال گذشته این تیم می بایست فولاد سیرجان را در رقابت های آسیایی و دنیای همراهی نمایند. به همین علت هفته های دوازدهم و سیزدهم دور رفت که همزمان با برگزاری رقابت های باشگاه های مردان دنیا است و قرار بود روزهای 14 و 17 آذرماه برگزار گردد، انجام نخواهد شد و این دو هفته سرانجامی دور رفت به ترتیب در تاریخ های 28 آذرماه و یکم دیماه برگزار خواهد شد.

بعلاوه دور برگشت لیگ برتر مردان نیز از روز یکشنبه دوازدهم دیماه شروع خواهد شد و باشگاه های لیگ رجحان از دوم تا یازدهم دیماه فرصت برای جابجایی نیم فصل خواهند داشت.

بر این اساس، دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان، 24 بهمن به سرانجام می رسد و هشت تیم برتر به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد.

مراحل اول (یک هشتم نهایی) و دوم (یک چهارم نهایی) پلی آف به صورت دو برد از سه مسابقه و ملاقات رده بندی و فینال نیز به صورت تک بازی برگزار خواهد شد که در مجموع این ملاقاتها از اول تا 25 اسفندماه پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2162

به "زمان برگزاری هفته های پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری هفته های پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید