تور مالزی ارزان: زیباترین جزایر در مالزی

به گزارش بالیو، مالزی یکی از کشورهای بسیار سبز جهان است و همین سرسبزی و طبیعت زیبایش یکی از دلایل پرطرفدار بودن این سرزمین در بین گردشگران و افراد علاقه مند میباشد. این کشور سواحل زیادی دارد و جزیره های بسیار زیبایی را در دل خود جای داده است و همگی جزو جاذبه های گردشگری مالزی به شمار می آیند.

تور مالزی ارزان: زیباترین جزایر در مالزی

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

آشنایی با برترین جزایر گردشگری و تماشای در مالزی

لنکاوی
لنکاوی برترین و شناخته شده ترین مقصد برای تعطیلات در مالزی است. این مجمع الجزایر از 99 جزیره در نزدیک به مرز تایلند در دریای آندامان تشکیل شده است. تا کنون بزرگترین جزیره eponymous با جمعیت حدود 65000 نفر بوده است، جزیره مسکونی دیگر در این نزدیکی توبا است.

با وجود بسیاری از منظره ها متنوع آن از سواحل، کوه ها، جنگل انبوه و تالاب های مانگرو، لنکاوی برای گردشگران جاذبه های کسترده ای را فراهم می آورد.

فعالیت های محبوب در اینجا سوار شدن بر ماشین کابلی برای رفتن به Gungung Mat Chinchang و راه رفتن در سراسر پل آسمان برای تماشا منظره ها باور نکردنی در سراسر تایلند.

در نزدیکی قله لنکاوی Gungung Raya قرار گرفته است که شامل یک هتل تفریحی، رستوران و برج مراقب پر زرق و برق در قله آن است.

جاذبه های اینجا بسیار فراوانند، مانند مزرعه برنج Laman Padi، آکواریوم های داخلی در دنیای زیر آب و روستای مشرقی که در آن بازدید نمایندگان می توانند از جلوه فرهنگی، تماشای افسونگری مار و فیل سواری لذت ببرند.

لنکاوی برترین و شناخته شده ترین مقصد برای تعطیلات در مالزی است

جزایر پرهنتیان
جزایر پرهنتیان در سواحل شمال شرقی مالزی واقع شده است که از مرز تایلندی چندان دور نیست. این جزایر یکی از برترین مکان ها برای مسافران با بودجه کم است. .دو جزیره اصلی پرهنتیان بسار (پرهنتیان بزرگ) و پرهنتیان کسیل (پرهنتیان کوچک) هستند.

آنها دارای بعضی از زیبا ترین سواحل مالزی و محل غواصی عالی با تعداد زیادی از محل های اقامت مقرون به صرفه قیمت است. بازدید نمایندگان بعلاوه می توانند به اکتشاف جنگل های استوایی که بسیاری از زمین های جزیره را پوشش می دهد بپردازند.

جزایر پرهنتیان در سواحل شمال شرقی مالزی واقع شده است

جزیره تیامون
جزیره تیامون (Pulau Tioman) از طریق بسیاری به عنوان یکی از زیباترین جزایر دنیا در نظر گرفته شده است. تیامون برای محل فیلم برداری فیلم جنوب اقیانوس آرام در سال 1958 استفاده شده است. اگرچه این جزیره یکی از پیشرفته ترین جزایر مالزی است اما هنوز بسیاری از زیبایی های طبیعی و حیات وحش و تنوع خود مانند بزمجه راحفظ نموده است.

از آنجا تیامون از طریق صخره های مرجانی احاطه شده است، این جزیره به یک نقطه داغ برای غواصی است. گردشگران بعلاوه می توانند در اینجا جنگل نوردی، لذت بردن از شنا در زیر آبشارها، بازدید از مزرعه لاک پشت و تجربه فرهنگ بومی در روستای سنتی در ساحل جوارا را تجربه نمایند.

جزیره تیامون از طریق بسیاری به عنوان یکی از زیباترین جزایر دنیا در نظر گرفته شده است

جزیره ردانگ
جزیره ردانگ (Redang) یکی از بزرگ ترین جزایر واقع در سواحل شرقی مالزی است که برای سواحل شن سفید پودری و آب های آبی رنگ روشن آن محبوب است. اطراف صخره های مرجانی جایگاه گونه های مختلفی مانند ماهی نمو، نوزاد کوسه و عروس دریایی است که جزیره ردانگ را مقصد محبوبی برای غواصی ساخته است. بازدید نمایندگان مایل به غواصی و شنا در اینجا هیچ کمبودی برای تجهیزات نخواهند داشت. بعلاوه چندین جهت پیاده روی برای جنگل پیمایی وجود دارد.

جزیره ردانگ یکی از بزرگ ترین جزایر واقع در سواحل شرقی مالزی است

جزیره مابول
جزیره مابول (Pulau Mabul) یک جزیره کوچک در سواحل جنوب شرقی صباح است که شامل سواحل زیبا از درختان نارگیل، شن نرم سفید و آب فیروزه ای است، جزیره مابول یکی از برترین مقاصد در دنیا و برای غواصی کف دریا است.

جزیره مابول بعلاوه یکی از ذخایر متمرکز در دنیا از زندگی کوچک دریایی است که شامل انواع گونه های قورباغه ماهی، عقرب ماهیان، سپیداج، ماهی مرکب، گاوماهیان و حلزون صدف دار است.

بازدیدنمایندگان در اینجا به راحتی می توانند در اطراف جزیره برای کشف جاذبه هایی مانند روستاهای مرسوم با کلبه کاهگلی به گردش بپردازند.

جزیره مابول یک جزیره کوچک در سواحل جنوب شرقی صباح است

جزیره سیپادان
جزیره سیپادان (Sipadan) در سواحل شرقی از مالزی بورنئو واقع شده است که در بین غواصان حرفه ای به عنوان یک افسانه شناخته می گردد.

منطقه پر از گونه های عجیب و غریب از جمله رنگین کمانی از ماهی صخره ای، لاک پشت های دریایی، کوسه سرچکشی است.

اخیرا جزیره سیپادان تبدیل به یک منطقه حفاظت شده و در حال حاضر تمامی اقامتگاه های تفریحی در جزیره تعطیل شده اند.

غواصی هنوز مجاز است اما غواصان در داخل و بیرون از سرزمین اصلی و جزایر دیگر از آب عبور می نمایند.

یک پایگاه عالی برای کشف جزیره سیپادان جزیره مابول است که جایگاه تعداد زیادی هتل در سطح بالا و چند مهمانسرا است.

جزیره سیپادان در سواحل شرقی از مالزی بورنئو واقع شده است

جزیره تنگول
جزیره تنگول (Pulau Tenggol) به بازدید نمایندگان احساس بودن در جزیره گرجهتی خصوصی خودشان را می دهد. جزیره ابتدا غیر مسکونی بود، اما در حال حاضر شامل چندین هتل است.

سواحل سفید و درخشان جزیره تنگول از طریق جنگل های استوایی سبز زمردی جزیره ساخته شده است. این جزیره کوچک یک مکان ارزشمند برای ماهیگیران و غواصان است.

جزیره تنگول به بازدید نمایندگان احساس بودن در جزیره گرجهتی خصوصی خودشان را می دهد

پنانگ
از لحاظ تاریخی به علت موقعیت مهم خود در جهت تجارت دریایی، به عنوان مروارید شرق در نظر گرفته شده است.

پنانگ یک جزیره بزرگ و رنگارنگ است که از طریق فرهنگ های گوناگون، میراث فرهنگی و غذاهای مشهور دنیا شکل گرفته است.

در اینجا قدم زدن و یا سوار شدن کالسکه در اطراف جورج تاون تاریخی برای تماشا ساختمان استعماری و قصرهای با شکوه آن ، معابد دوست داشتنی و هتل ها قابل توجه است.

بازدید نمایندگان فعالیت های زیادی مانند یک خرید عالی و تجربه آشپزی، اسب سواری در ساحل، عکاسی از مارها در معبد مار و سوار شدن در ماشین کابلی برای رفتن به تپه پنانگ را می توانند در این جزیره تجربه نمایند.

پنانگ یک جزیره بزرگ و رنگارنگ است که از طریق فرهنگ های گوناگون دنیا شکل گرفته است

جزیره کاپاس
جزیره کاپاس (Pulau Kapas) در سواحل سرزمین اصلی مارانگ قرار گرفته است. جزیره کاپاس به معنی جزیره پنبه ای، نامی است که از طریق مردم محلی با توجه به سواحل سفید و نرمش به آن داده می گردد. غواصان مختلف به علت آب های آرام و زیبا، فراوان از انواع حیات دریایی از اینجا بازدید می نمایند.

جزیره کاپاس (Pulau Kapas) در سواحل سرزمین اصلی مارانگ قرار گرفته است

جزیره پانگکور
جزیره پانگکور (Pulau Pangkor) به معنی جزیره زیبا منظره تماشای برای فرار از دنیا شلوغ را فراهم می نماید.

بیشتر جهانگرد ها برای فضای آرام و سواحل فوق العاده که شامل Niphah، خلیج Teluk Belanda، Pasir Bogak و خلیج مرجانی، به بازدید پانگکور می فرایند.

بازدیدنمایندگان می توانند از جاذبه های گشت و گذار مانند معبد چینی فو لین کنگ، معبد کالی عمان و بقایای یک قلعه هلندی که پناهگاه سنگ تاریخی به نام ببر صخره ای لذت ببرند.

فعالیت های اوقات فراغت در اینجا مانند قایق موزی، جت اسکی، کوه پیمایی جنگل و شنا در شب در میان پلانکتون آبی درخشان فراوانند.

در کنار جزیره پانگکور جزیره کوچکتر پانگکور لائوت وجود دارد که جایگاه یکی از تجملاتی ترین استراحتگاه ها در تمام مالزی است.

جزیره پانگکور به معنی جزیره زیبا منظره تماشای برای فرار از دنیا شلوغ را فراهم می نماید

منبع: سایت ایران ناز

منبع: راسخون
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2079

به "تور مالزی ارزان: زیباترین جزایر در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی ارزان: زیباترین جزایر در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید