زیدان، گزینه منچستریونایتد برای جانشینی سولسشر

به گزارش بالیو، خبرگزاری خبرنگاران- گفته می گردد منچستریونایتد در کوشش است تا زین الدین زیدان را جانشین اوله گونار سولسشر کند.

زیدان، گزینه منچستریونایتد برای جانشینی سولسشر

به گزارش خبرنگاران، پس از ارائه چندین عملکرد ضعیف و شکست مقابل لیورپول و منچسترسیتی در اولدترافورد، فشارها روی سرمربی نروژی شیاطین سرخ به حد قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. شاید پس از آن وقایع قطع همکاری سریعی در کار نبوده باشد، ولی آینده سولسشر همچنان مبهم به نظر می رسد. در این شرایط، زیدان 49 ساله که پس از جدایی از رئال مادرید بدون تیم است، به گزینه ای برای سران منچستریونایتد تبدیل شده است.

ظاهرا زیدان هنوز برای پیوستن به منچستریونایتد متقاعد نشده است. در حالی که این سرمربی به پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه هم لینک شده است، سران منچستریونایتد امیدوارند رابطه خوب رافائل واران و کریستیانو رونالدو به متقاعد کردن او برای در پیش گرفتن راه اولدترافورد مفید باشد. توانایی این سرمربی در فتح جام ها و البته کار کردن با جوانان، همان تحول فرهنگی مد نظر یونایتد در دوران سولسشر بوده است.

پیش از این، از زیدان، آنتونیو کونته، برندان راجرز و اریک تن هاخ به عنوان گزینه های جانشینی سولسشر یاد شد که البته کونته راهنمایی تاتنهام را بر عهده گرفته است. انتظار می رود در صورت در دسترس بودن راجرز، او گزینه اول مدیران یونایتد باشد؛ هر چند که تردیدهایی به خاطر پیوند او با لیورپول طی سال های 2012 تا 2015 وجود دارد.

فشار روی اوله گونار سولسشر در هفته های اخیر افزایش یافته و یونایتد پس از شکست 5-0 در خانه مقابل لیورپول و و با دو گل برابر منچسترسیتی، در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گرفته و طرفداران خود را ناامید ساخته است. در واقع به نظر می رسد اگر تا امروز سولسشر شغل خود را از دست نداده تنها به علت عدم وجود جایگزین مناسب است و اگر یونایتد با زین الدین زیدان به توافق دست یابد، لحظه ای برای برکناری سرمربی فعلی خود درنگ نخواهد نمود.

نشریه ساندی تایمز امروز در گزارشی مدعی شد مدیران یونایتد در کوشش هستند تا زیدان را متقاعد نمایند که جانشین این سرمربی نروژی گردد. زیدان 49 ساله پس از آنکه در خاتمه فصل گذشته از راهنمایی رئال مادرید استعفا داد، در حال حاضر بیکار بوده و جدی ترین گزینه راهنمایی یونایتد محسوب می گردد. این سرمربی فرانسوی در دوران حدودا پنج ساله حضور در رئال مادرید عملکرد فوق العاده ای داشتته و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی لالیگا را کسب نموده است.

مدیران یونایتد امیدوارند که رابطه خوب زیدان با کریستیانو رونالدو و رافائل واران باعث ترغیب این سرمربی فرانسوی به حضور در اولدترافورد گردد. در واقع بشگاه از این دو بازیکن خواسته با سرمربی سابق خود تماس گرفته و با زیدان برای راضی کردن او در جهت حضور در اولدترافورد صحبت نمایند. بی تردید رونالدو برترین روزهای دوران ورزشی خود را زیر نظر زیزو در رئال مادرید سپری نموده و با او سه فصل متوالی پیروز به فتح لیگ قهرمانان شد. اخبار حاکی از تمایل زیدان به حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه بعد از جام جهانی 2022 قطر است و به نظر ماموریت رونالدو برای راضی کردن این سرمربی پرافتخار برای حضور در اولدترافورد آسان نخواهد بود.

اد وودوارد را می توان به عنوان فردی بی کفایت و کم صلاحیت در نظر گرفت که مسئولیت مجموعه ای را برعهده گرفته که از آن چیزی نمی داند. او در منچستریونایتد تصمیمات نادرستی گرفته و به نظر می رسد که به زودی باشگاه را ترک خواهد نمود. منچستریونایتد تحت نظارت او نه سبک بازی دارد و نه بخش فنی، آن ها بدون برنامه ریزی عمل می نمایند.

رانگنیک بعد از حضور در منچستریونایتد می توانست زمینه را برای حضور بازیکنان مناسب و با استعدادی فراهم کند، بازیکنانی خریداری کند تا با سیستم بازی او مطابقت داشته باشند. بعد از حضور رانگنیک دیگر شرایط به گونه ای نیست که باشگاه دو سال را در تعقیب بازیکنی مثل جیدون سانچو بگذراند، در نهایت او را با 75 میلیون یورو به خدمت بگیرد و بعد از آن هیچ ایده و برنامه ای برای استفاده از او نداشته باشد. شرایطی که شاید با حضور رانگنیک و خروج وودوارد تغییر کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2046

به "زیدان، گزینه منچستریونایتد برای جانشینی سولسشر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان، گزینه منچستریونایتد برای جانشینی سولسشر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید