سرمربی پیشین پرسپولیس و دستیار کی روش سرمربی مالزی شد

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران، با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال مالزی، نلو وینگادا راهنمایی تیم ملی این کشور را بر عهده گرفت تا مالزی را برای مسابقات آسیایی 2019 و بازی با کره شمالی آماده کند.

سرمربی پیشین پرسپولیس و دستیار کی روش سرمربی مالزی شد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص نوشت: وینگادا ملقب به پروفسور، کار مربیگری را با دستیاری کارلوس کی روش در تیم زیر 20 سال پرتغال آغاز کرد پیش از آنکه با عربستان در سال 1996 قهرمان آسیا گردد و با اردن در سال 2008 عنوان نایب قهرمانی مسابقات غرب آسیا را از آن خود کند. این مربی 64 ساله در سال 2003 راهنمایی الزمالک مصر و همچنین تیم اف سی سئول در سال 2010 را بر عهده داشت.

تونکا اسماعیل سلطان رئیس فدراسیون فوتبال مالزی درباره انتخاب وینگادا گفت: با این تجربه و سن و سال، وینگادا را بهترین گزینه برای راهنمایی تیم مالزی و موفقیت آن انتخاب کردیم.

وینگادا هم در این ارتباط گفت: باید از رئیس فدراسیون مالزی برای تماس با من و پیشنهاد سرمربیگری مالزی تشکر کنم. این باعث افتخار من است که در تیم ملی کار کنم. کارهای زیادی برای انجام دادن پیش رو داریم و من برای آغاز کار نمی توانم صبر کنم.

به گزارش خبرنگاران، نلو وینگادا همچنین سابقه کار در ایران را دارد. وی در مقطعی سرمربی پرسپولیس بود و همچنین برای چند ماه راهنمایی تیم امید ایران را بر عهده داشت که در هر دو تیم ناموفق بود. این مربی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل هم به صورت منقطع با کارلوس کی روش همکاری داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 346

به "سرمربی پیشین پرسپولیس و دستیار کی روش سرمربی مالزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پیشین پرسپولیس و دستیار کی روش سرمربی مالزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید