سیدجلال حسینی؛ صخره ای با جلال و جبروت!

به گزارش بالیو، خبرگزاری خبرنگاران- هشتمین گل سیدجلال حسینی برای سرخ ها اما برای طرفداران این تیم حس و حال خاصی داشت.

سیدجلال حسینی؛ صخره ای با جلال و جبروت!

به گزارش خبرنگاران، تقابل با تراکتور در تبریز به طور عادی نیز با عظیمترین حساسیت و کری همراه است چه برسد به اینکه تنها ساعاتی بعد از خبر متاثر کننده درگذشت یکی از مدافعان محبوب این تیم باشد و آنها با پیراهن مشکی خود به دنبال این باشند تا یادبود ارزشمندی برای علی انصاریان شکل دهند. سیدجلال حسینی اینبار با حضوری به موقع در فاز تهاجمی تیم در ضربه ایستگاهی و ارسال دیدنی احمد نوراللهی با ضربه غیرقابل مهار سیدجلال حسینی به سه امتیاز ارزشمند رسیدند تا وعده خود برای شادی گل و نمایش عدد هشت را به موقع به اجرا در بیاورند. جایی که کارگردان شکل گیری این صحنه سیدجلال حسینی بود.

درست در روز قبل از بازی برابر تراکتور و در شرایطی که جامعه هواداری پرسپولیس متاثر از درگذشت علی انصاریان در کوشش بود تا تولد کاپیتان باسابقه و پرافتخار خود را نیز قدر بداند. با این حال همانطور که گفته شد عظیم ترین نگرانی طرفداران در روز تولد کاپیتان، شمردن شمع های روی کیک اوست؛ تعداد شمع هایی که هر چه بالاتر می رود نگرانی بابت بازنشستگی و خاتمه حضور سیدجلال حسینی را پررنگ تر می نماید.

سیدجلال حسینی نه در زمان موضع گیری برانکو برای عدم حضورش در پرسپولیس در فصل پانزدهم موضعی گرفت و نه حتی بعد از شایعات مربوط به لیست خروج یحیی گل محمدی، ذره ای حاشیه از او شاهد بودیم تا او همچنان در نقش مرد اول و تاثیرگذار این تیم با بازوبند کاپیتانی و شماره 4 سرخ ها حضور داشته باشد. مردی که نشان داده سن و سال واقعا بی معناست و با زندگی بدون بدون حاشیه و حرفه ای خود اکنون در ترکیب سرخ ها پرافتخارترین بازیکن این تیم نیز محسوب می گردد.

مدافع سرخ ها یک روز بعد از تولد 39سالگی خود و در حالیکه اکنون با کوله باری از افتخارات داخلی و بین المللی موزه افتخارات خود را تکمیل و رشک برانگیز نموده، یک حس توام با نگرانی را برای طرفداران تیم شکل داده است. هرچند طی دو فصل اخیر همواره بحث درباره خداحافظی وی به تیتر یک تبدیل شده اما او هر بار با بی توجهی و بی اعتنایی خاص خود نسبت به این موضوع، در زمین مسابقه نشان داده که هنوز حداقل در لیگ ایران در لولی قرار گرفته است که می توان نام او را در جمع 5 مدافع برتر قرار داد و هیچ مدافعی نمی تواند به نزدیکی کیفیت فنی و انگیزه های او نزدیک هم گردد.

لیگ برتر ایران در شرایطی بیستمین دوره خود را پشت سر می گذارد که سیدجلال حسینی با حضور در تیم های ملوان، سایپا، سپاهان، نفت و پرسپولیس و دستیابی به هشت عنوان قهرمانی بازیکنی بی بدیل و تکرار نشدنی در آن محسوب می گردد. افتخاری که قطعا شاید دستیابی به آن برای هیچ بازیکنی ممکن نباشد و تمام این افتخارات را می توان بر پایه کیفیت غیرقابل انکار و البته کوشش بی خاتمه و زندگی بدون حاشیه این مدافع فناناپذیر خلاصه کرد.

کاپیتان پرسپولیس این فصل همه کار برای تیمش انجام می دهد؛ بازیکنی که پیش بینی می شد با توجه به شرایط سنی اش شاید نتواند یک بازیکن کامل برای یحیی در این فصل باشد حالا به سوپرمن او تبدیل شده است. رهبر بهترین خط دفاعی لیگ در این فصل علاوه بر وظایف دفاعی، جور مهاجمان را هم می کشد، چرا که شماره 4 قرمزها دومین گلش در این فصل را در حساس ترین جدال هفته چهاردهم به ثمر رساند تا در ادوار لیگ برتر اولین فصلی باشد که بیش از یک بار دروازه حریفان را باز می نماید.

جلال حسینی در 10 فصل اخیر برای اولین بار بیش از یک گل زد و این رکورد را برای خودش در 39 سالگی ثبت کرد و البته با این رکورد یک رکورد دیگر خود را هم بهبود بخشید و عنوان مسن ترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر را که در اختیار خودش بود، جا به جا کرد و با این گل آن را در 39 سال و دو روزگی ثبت مجدد کرد؛ جلال حسینی که در روزگار جوانی جام ها را درو می کرد و توانسته عنوان پرافتخارترین بازیکن لیگ را به دست بیاورد در روزهای میانسالی به دنبال ثبت رکوردها یکی پس از دیگری است.

البته که کاپیتان سرخ پوشان در جریان مسابقه روز گذشته هم مقابل تراکتور بارها آمادگی خود را به رخ کشید و مانع از حملات تراکتور شد؛ ضمن آن که با دو سر توپ در مقابل مهاجمان تراکتور، صحنه های جالب و جذابی را در استادیوم یادگار امام رقم زد و یکی از بهترین نمایش های خود را به اجرا گذاشت تا هم نشان بدهد که همچنان به رغم گذر از 39 سالگی، در اوج آمادگی است و هم به تیمش یاری کند تا بار دیگر به مربع مدعیان قهرمانی بازگردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1606

به "سیدجلال حسینی؛ صخره ای با جلال و جبروت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال حسینی؛ صخره ای با جلال و جبروت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید