شرکت هیوندای از فناوری سوخت هیدروژن برای خودرو، قطار و کشتی بهره خواهد برد

به گزارش بالیو، سرمایه گذاری هیوندای در زمینه فناوری پیل سوختی شامل انواع اتوبوس، کامیون، قطار و کشتی های غول پیکر خواهد شد که زیرمجموعه پروژه جدید هیوندای با نام HTwo خواهند بود.

شرکت هیوندای از فناوری سوخت هیدروژن برای خودرو، قطار و کشتی بهره خواهد برد

به گزارش خبرنگاران به نقل از زومیت، دپارتمان HTwo در گروه صنعتی هیوندای به فناوری پیشرانه هیدروژنی در وسایل نقلیه اختصاص دارد. این نام اختصاری از نشانه شیمیایی مولکول هیدروژن (H2) گرفته شده است.

احتمالا تولیدات آینده نگر و انقلابی هیوندای، مثل تاکسی های پرنده نیز مجهز به فناوری پیل سوختی خواهند بود. بنابر اظهارات رسمی عظیم ترین خودروساز کره جنوبی، پیشرانه های هیدروژنی هیوندای در قطار و کشتی باربری اقیانوس پیما نیز استفاده خواهند شد.

فراتر از اهداف تجاری، هیوندای در کوشش است تا HTwo را به عنوان پویشی همگانی با همکاری بین المللی شرکت های عظیم فعال در سراسر دنیا مطرح کند. این طرح، کاهش آلودگی محیط و اجتناب از مصرف سوخت های فسیلی را دنبال می نماید.

مسلما اولین هدف مورد نظر HTwo، توسعه خودروهای هیدروژنی و خصوصا کراس اور هیوندای نکسو (Nexo) خواهد بود. پروژه ساخت کامیون و قطار هیدروژنی نیز توسط مهندسان هیوندای شروع شده است. اکنون تصاویر مربوط به طرح مفهومی این نوع تولیدات با نام HDC-6 Neptune در دسترس است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1506

به "شرکت هیوندای از فناوری سوخت هیدروژن برای خودرو، قطار و کشتی بهره خواهد برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت هیوندای از فناوری سوخت هیدروژن برای خودرو، قطار و کشتی بهره خواهد برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید