عضو تیم ملی هندبال افغانستان در آب های ترکیه و یونان غرق شد

به گزارش بالیو، منابع در فدراسیون هندبال افغانستان از غرق شدن یکی از با سابقه ترین بازیکنان تیم ملی هندبال این کشور به همراه خانواده اش در آبهای یونان خبر دادند.

عضو تیم ملی هندبال افغانستان در آب های ترکیه و یونان غرق شد

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، یکی از مسئولان فدراسیون هندبال افغانستان اعلام نمود: زبیر عزیزی، همسر و فرزند 2 ساله اش در آبهای ترکیه و یونان جان خود را از دست دادند.

وی گفت: این حادثه برای حکومت وحدت ملی باعث سرافکندگی است که حتی قادر به جلب رضایت ملی پوشان خود نیست و آنها در راه های قاچاق کشورهای خارجی جان خود را از دست می دهند.

این منبع به بخدی نیوز گفت: مرگ عزیزی ضایعه بزرگی برای فدراسیون هندبال افغانستان و تمامی ورزشکاران این کشور است.

زبیر عزیزی عضو تیم ملی هندبال افغانستان از بازیکنان کلیدی این رشته ورزشی بود و حضور در چندین مسابقه ملی و بین المللی را در کارنامه خود داشت.

آخرین بازی برون مرزی زبیر عزیزی سال 2014 میلادی در مسابقات بین المللی پاکستان بود که با نقش موثر وی، افغانستان توانست مدال برنز این مسابقات را بدست آورد.

دو روز پیش، دو قایق در آبهای ترکیه و یونان واژگو ن شد که بر اثر این حادثه 42 نفر از سرنشینان آن شامل 18 زن، 17 کودک و 7 مرد از اتباع کشورهای افغانستان، سوریه و عراق جان خود را از دست دادند.

چندی قبل، غرق شدن یک خبرنگار افغان در آبهای ترکیه نیز خبر ساز شد که بر اثر این حادثه این خبرنگار کودک چهار ماهه خود را از دست داد.

این در حالیست که روح الله نیکپا تنها مدال آور المپیک افغانستان، این کشور را به برای اعتراض ترک کرد و پس از 13 ماه، دوباره به افغانستان بازگشت.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1071

به "عضو تیم ملی هندبال افغانستان در آب های ترکیه و یونان غرق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو تیم ملی هندبال افغانستان در آب های ترکیه و یونان غرق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید