عفونت پای رونالدو رفع شد

به گزارش بالیو، مشکل بدموقعی که کاپیتان تیم ملی پرتغال را از همراهی این تیم بازداشت رفع شده و او می تواند را در بازی پرتغالی ها به میدان برود.

عفونت پای رونالدو رفع شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی اسپانیا (EFE)، منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کردند که عفونت انگشت پای کریستیانو رونالدو که در نتیجه گزیده شدن توسط زنبور در اردوی تیم ملی پرتغال در لیسبون به وجود آمده بود رفع شده و او می تواند این تیم را در بازی مقابل سوئد در لیگ ملت های اروپا همراهی کند.

رونالدو به خاطر این مشکل بازی قبلی تیم تحت راهنمایی فرناندو سانتوس مقابل کرواسی در شهر پورتوی پرتغال را از دست داد هرچند که غیبتش اصلا احساس نشد و پرتغالی ها بازی را با نتیجه 4 بر یک بردند. ستاره تیم فوتبال یوونتوس با از دست دادن آن بازی فرصت سه رقمی کردن گل های ملی اش را هم از دست داد هرچند او می تواند در شهر استکهلم و بازی مقابل سوئد این هدف را محقق کند. ظاهراً رونالدو توانسته بدون هیچ مسئله ای در تمرینات امروز تیم ملی پرتغال شرکت کند.

تیم ملی پرتغال در دومین بازی اش در گروه سوم از لیگ A رقابت های لیگ ملت ها فردا شب (سه شنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران میهمان سوئد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1329

به "عفونت پای رونالدو رفع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عفونت پای رونالدو رفع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید