تاریخچه سفر با کشتی های کروز

به گزارش بالیو، کشتی‌های کروز هتل‌هایی شناور بر آب هستند که تمامی امکانات رفاهی یک هتل 5 ستاره  را در اختیار شما خواهند گذاشت. سفر با کشتی کروز، رضایت هر فرد با هر سنی را تامین می‌کند. اگر علاقه دارید که همسفرانی مانند خود را پیدا نمایید که به فکر ماجراجویی هستند، سفر با کشتی کروز را انتخاب نمایید. اما تاریخچه سفر با کشتی کروز چیست و چرا طرفداران بسیاری دارد؟

تاریخچه سفر با کشتی های کروز

از جزایر ماداگاسکار در ساحل شرقی آفریقا تا جزایر کوچک یخی در قطب شمال سفرهای دریایی به صورت جدی ازقرن 15 میلادی آغاز شد و پرتقالی‌ها، اسپانیایی‌ها و سپس هلندی‌ها بودند که درجستجوی طلا، ابریشم، نیشکر و ادویه به سرزمین‌های جدید رفتند.

درقرن 19 میلادی سفرهای دریایی در حال گسترش بودند که از سال 1858 اولین کشتی کروز در آب‌های آزاد حضور به عمل رساندند. دهه 1930 میلادی دوران طلایی و رونق کشتی های تفریحی و مسافرتی بود و فصل جدیدی در تاریخ سفرهای دریایی دراین دهه آغاز شد و کشتی‌های بزرگ و مجللی مانند کونین مری و کونین الیزابت باظرفیتی بالغ بر 2000 نفر در آبهای اقیانوس اطلس و آرام خودنمایی می‌نمودند.

کشتی‌های تفریحی هتل‌هایی شناور بر آب هستند و امکانات رفاهی یک هتل 5 ستاره را در اختیار شما خواهند گذاشت. سفر با کشتی کروز، رضایت هر فرد با هر سنی را تامین می‌کند. اگر علاقه دارید که همسفرانی مانند خود پیدا نمایید، که به فکر ماجراجویی هستند، سفر با کشتی کروز را انتخاب نمایید. تماشای طلوع طلایی و غروب سحرانگیز خورشید از فراز عرشه کشتی، فرصتی بی‌نظیر جهت استراحت می‌باشد، آرامش و گریز از زندگی پرجنب و جوش شهری، بازدید از چند مقصد زیبای گردشگری تنها درعرض چند روز حس وافعی پرواز برفراز امواج سفید را به شما القا خواهد نمود.

مزایای سفر با کشتی کروز

هزینه سفر با کشتی کروز و مزایای سفر آن باعث شده است که این نوع از سفر بسیار طرفدار پیدا کند. در لیست زیر با مزایای سفر با کشتی کروز آشنا خواهید شد:

  • فضایی سالم و آرام بدون هرگونه آلودگی صوتی یا ترافیک
  • کاهش استرس حاصل از پرواز و استرس موجود درفضای فرودگاه‌ها
  • عدم نیاز به حمل چمدانهای سنگین ازیک هتل به هتل دیگر
  • بازدید از چند کشور باحال وهوای مختلف درمدت زمانی کوتاه
  • بهره گیری از برنامه های تفریحی و نمایشی متنوع و با کیفیت به صورت رایگان
  • امکان بازدید از چند مقصد بدون چندین بار ورود وخروج به هتل درشهرهای مختلف
  • تجربه زندگی دریک هتل لوکس شناور برآب با تمامی امکانات یک شهر
  • صرف وعده های غذایی صبحانه ، نهار و شام به صورت رایگان در کشتی
  • برخورداری ازهوای پاک ومملو از اکسیژن در دریا بدون هرگونه آلودگی
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 666

به "تاریخچه سفر با کشتی های کروز" امتیاز دهید

1 کاربر به "تاریخچه سفر با کشتی های کروز" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخچه سفر با کشتی های کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید