مسمومیت 12 دانش آموز در بهارستان

به گزارش بالیو، مدیر آموزش و پرورش بهارستان ضمن تأیید مسمومیت برخی دانش آموزان در مدارس دخترانه نسیم شهر گفت: 12 دانش آموز در پی مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

مسمومیت 12 دانش آموز در بهارستان

به گزارش تسنیم، در شیفت صبح و بعدازظهر امروز تعدادی از دانش آموزان در مدرسه دخترانه جوادالائمه (ع) و فرزانگان بهارستان دچار مسمومیت شدند.

براساس گزارش های اعلام شده تا به امروز 12 دانش آموز از طریق اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند و در زمان حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور دارند و بنا بر اظهارات عوامل اورژانس مسمومیت شدید نیست و حال بیشتر دانش آموزان خوب است.

کاظم امیدی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان با تأیید مسمومیت دانش آموزان دختر در نسیم شهر گفت: 12 دانش آموز دختر دچار مسمومیت شدند.

وی افزود: 3 دانش آموز از مدرسه دخترانه جوادالائمه، 7 دانش آموز از مدرسه فرزانگان و 2 دانش آموز از مدرسه هاجر مسموم شده اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان تأکید کرد: مسئولین با جدیت پیگیر موضوع هستند و خانواده ها به حاشیه و شایعات توجه نکنند و موضوع را از طریق رسانه های معتبر و رسمی دنبال کنند.

گفتنی است گزارش های رسیده به خبرنگار تسنیم از برخی مدارس گلستان، قلعه میر و نسیم شهر نشان می دهد موضوع مسمومیت های سریالی در مدارس همچنان ادامه دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 اسفند 1401 بروزرسانی: 13 اسفند 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2343

به "مسمومیت 12 دانش آموز در بهارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسمومیت 12 دانش آموز در بهارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید