مشگین شهر نگین گردشگری ایران مقصد گردشگران خارجی و داخلی

به گزارش بالیو، این روزها بسیاری ازگردشگران داخلی وخارجی مقصد سفر خود را پل معلق مشگین شهر انتخاب کردند و به همراه خانواده روزهای خوشی را در طولانی ترین پل معلق خاورمیانه سپری می نمایند.

مشگین شهر نگین گردشگری ایران مقصد گردشگران خارجی و داخلی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران ازاردبیل، این روزها بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی مقصد سفر خود را پل معلق مشگین شهر انتخاب کردند و به همراه خانواده خود لحظات ماندگاری را در طولانی ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین شهر سپری می نمایند.

گردشگرانی که از استان های مختلف کشور و کشورهای خارجی به مشگین شهر آمده اند و از جاذبه های گردشگری مشگین شهر به ویژه پل معلق بازدید می نمایند. پل معلق مشگین شهر که در منطقه طبیعی بکر و زیبایی راه اندازی شده است، دل هر گردشگری را به خود معطوف می نماید و زیبایی های فراوانی دارد. پل معلق که در بالای خیاوچایی راه اندازی شده است مناطق بکر وزیبایی دارد و آثار طبیعی محوطه و پایین پل معلق به شکلی زیباست که همگان را به خود جذب می نمایند. وجود آبشارهای زیبا رودخانه جنگل و دره در کنار پل معلق نشان از منطقه زیبای گردشگری می دهد که این روزها گردشگران زیادی را درخود جای داده است.

راه اندازی بزرگترین و زیباترین زیپ لاین کشور برفراز پل معلق مشگین شهر

مدیرعامل پل معلق مشگین شهر با اشاره به اینکه پل معلق مشگین شهر با استاندارهای نوین طراحی شده است، اضافه کرد: تمام نکات ایمنی با استفاده از تخصص مهندسان ایرانی در این مجموعه گردشگری رعایت شده و مکان امن برای حضور گردشگران داخلی و خارجی است.

وی گفت: تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران در فصل بهار و تابستان در پل معلق صورت گرفته و این مجموعه آماده استقبال از گردشگران داخلی وخارجی است.

مدیرعامل پل معلق مشگین شهر توضیح داد: در حال حاضر هتل مراکز تفریحی و ورزشی در پل معلق ایجاد شده است و فازهای بعدی پروژه نیز ازجمله زیپ لاین باغ پرندگان وسینما نیز راه اندازی می گردد تا بتوانیم مکانی سالم و شاداب برای گردشگران فراهم کنیم.

عباسی نیا از توسعه فضای سبز در محوطه پل معلق مشگین شهر اطلاع داد و بیان نمود: در این زمینه نیز اقدامات خوب صورت گرفته چرا که توسعه فضای سبز در مجموعه گردشگری از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر عملیات راه اندازی بزرگترین و زیباترین زیپ لاین کشور برفراز پل معلق مشگین شهر صورت گرفته و با برنامه ریزیهای صورت گرفته بزرگترین و زیباترین زیپ لاین کشور 26 و یا 27 اردیبهشت ماه در پل معلق مشگین شهر با حضور مسئولین استانی و کشوری راه اندازی می گردد.

وی با اشاره به این که زیپ لاین راه اندازی شده در پل معلق مشگین شهر از استانداردهای جهانی برخوردار است، اضافه کرد: با راه اندازی این مجموعه گردشگری تحول عظیمی در جذب گردشگران داخلی و خارجی انجام خواهد شد که می تواند شور و حال خاصی در بین گردشگران ایجاد کند.

مدیرعامل پل معلق مشگین شهر گفت: بیش از 800 میلیون تومان برای راه اندازی بزرگترین زیپ لاین کشور در پل معلق هزینه می گردد که این مجموعه گردشگری با توانمندی مهندسان بومی راه اندازی می گردد که برای استان اردبیل و شهرستان مشگین شهر در حوزه گردشگری بسیار تاثیرگذار است.

عباسی نیا از برنامه ریزی برای راه اندازی سینمای چند منظوره در پل معلق مشگین شهر اطلاع داد و بیان نمود: این سینما نیز ظرفیت 300 هزار نفر را دارد و با اعتبار 500 میلیون تومان اردیبهشت ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی توضیح داد: در حال حاضر مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر آماده استقبال از گردشگران داخلی و خارجی است و در حال حاضر در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا بتوانیم گام بزرگی برای ایجاد شور و نشاط در بین گردشگران برداریم.

مدیرعامل پل معلق مشگین شهر با بیان این که با راه اندازی پل معلق مشگین شهر تحول عظیمی در جذب گردشگران داخلی و خارجی صورت گرفته است، اضافه کرد: از مسئولین مربوطه انتظار داریم برای راه اندازی فازهای بعدی این پروژه حمایتهای ویژه ای داشته باشند و تسهیلاتی را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند.

ضرورت ایجاد سرمایه گذاری های جدید در پل معلق مشگین شهر

استاندار اردبیل با اذعان به بحث ایجاد سرمایه گذاری های جدید در پل معلق مشگین شهر، اضافه کرد: راه اندازی طولانی ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین شهر یکی از اقدامات بسیار خوب در رونق صنعت گردشگری استان اردبیل بود که احتیاج است برای افزایش گردشگران داخلی و خارجی در منطقه سرمایه گذاری های جدید در پل معلق مشگین شهر انجام گردد.

وی با اشاره به اینکه یکی از احتیاجهای اساسی پل معلق سرمایه گذاری در حوزه ورزش های هیجانی است، گفت: باید با برنامه ریزی های متناسب سایت ورزش های هیجانی به صورت استاندارد توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در محوطه پل معلق ایجاد گردد تا علاوه بر افزایش امکانات گردشگری در مجموعه پل معلق در ایجاد اشتغال و سرگرمی برای جوانان نیز مؤثر باشد.

خدابخش بیان نمود: جلسات متعددی با مسئولان پل معلق مشگین شهر صورت گرفته و خواسته ها و مطالبات مدیران پروژه مورد آنالیز قرار گرفته و در این زمینه آماده همکاری و حمایت همه جانبه از سرمایه گذار پل معلق هستیم تا بتوانیم هرچه زودتر شاهد راه اندازی فازهای بعدی پروژه باشیم.

وی از افتتاح آب درمانی قوتورسویی موئیل در مشگین شهر اطلاع داد و اضافه کرد: این پروژه نیز یکی از پروژه های مهم گردشگری استان اردبیل بود که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه راه اندازی شد.

استاندار اردبیل فرایند سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان مشگین شهر را نسبت به سال های گذشته بسیار خوب توصیف کرد و اضافه کرد: در آینده ای نزدیک کارخانه فراوری اتوبوس با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری می رسد که با راه اندازی این کارخانه تحول عظیمی در بخش اشتغال و اقتصاد منطقه مخصوصاً اهالی روستای ارباب کندی اتفاق می افتد.

پل معلق منطقه ای بکر و زیبا در دل طبیعت

یکی از گردشگرانی که به همراه خانواده به پل معلق مشگین شهر آمده بود در گفت وگو باخبرنگار خبرنگاران گفت: پل معلق درمنطقه ای بکر و زیبا راه اندازی شده است که زیبایی های پل معلق حال و هوای خاصی به انسان می دهد.

وی اضافه کرد: قدم زدن بر روی طولانی ترین پل معلق خاورمیانه لذت وهیجان خاصی دارد و آرامش خاصی به انسان می دهد که با راه اندازی پل معلق پویایی خاصی به اقتصاد و اشتغال استان اردبیل به ویژه شهرستان مشگین شهر به وجود آمده است. هم اکنون با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و راه اندازی پل معلق شور و نشاط خاصی در منطقه به وجود آمده است و انتظار میره باحمایت و فراهم کردن زیرساخت های سرمایه گذاری بخش خصوصی تحول عظمی در بخش گردشگری استان اردبیل به وجود بیاید که پل معلق مشگین شهر نمود این امر است.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 815

به "مشگین شهر نگین گردشگری ایران مقصد گردشگران خارجی و داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشگین شهر نگین گردشگری ایران مقصد گردشگران خارجی و داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید