معرفی مرکز خرید باتومی مال گرجستان

به گزارش بالیو، با اینکه شهر باتومی مساحتی حدود 65 کیلومتر مربع از وسعت کشور گرجستان را به خود اختصاص داده اما به سبب موقعیت استثنائی که در سواحل دریای سیاه دارند از مهمترین شهرهای سرزمین گرجی ها به شمار می آید . علاوه بر اهمیت تجاری این شهر از نظر گردشگری نیز حائز اهمیت می باشد به طوری که سالانه گردشگران زیادی با تور گرجستان به این شهر می آیند . افرادی که به این شهر سفر می نمایند بخشی از زمان خود را به خرید سوغاتی و یا اقلام مورد احتیاج خود اختصاص می دهند . در باتومی چندین مرکز خرید و بازار وجود دارد که می توانند جوابگوی این احتیاج گردشگران باشند . مرکز خرید باتومی مال گرجستان Batumi Mall با موقعیتی مناسب در قلب شهر زیبا و ساحلی باتومی یکی از محبوب ترین مراکز خرید منطقه آجارای گرجستان است که به عنوان مرکز خریدی مدرن همه چیز برای خرید دارد .

معرفی مرکز خرید باتومی مال گرجستان

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

باتومی مال گرجستان را می توان یکی از بهترین مراکز خرید باتومی دانست . این مرکز خرید مدرن در تمامی روزهای هفته ساعت 10 صبح درهای خود را به روی بازدیدنمایندگان گشوده و تا 10 شب به فعالیت خود ادامه می دهد . باتومی مال که در 4 طبقه ساخته شده بیش از 50 فروشگاه و مغازه را در خود جای داده است و دارای چندین گزینه تفریحی و سرگرمی برای بچه ها و بزرگسالان می باشد . همچنین در این مجتمع تجاری اینترنت وای فای رایگان در دسترس است و برای رفاه بازدیدنمایندگان پارکینگ رایگان فراهم شده است . در سفر به باتومی اگر قصد دارید جدیدترین و به روزترین اجناس متعلق به برندهای معتبر را خریداری کنید باتومی مال گزینه ای خوب و مناسب می باشد .

همانگونه که بیان شد این مرکز خرید همه چیز دارد از فروشگاه های مختلف برای عرضه انواع پوشاک ، کفش ، عطر ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، اقلام کودک و لوازم ورزشی گرفته تا یک سوپرمارکت بزرگ برای تهیه مایحتاج روزانه . محبوب ترین زمان برای بازدید از باتومی مال از ساعت 10 تا 11 صبح می باشد به طوری که بیش از نیمی از مراجعه نمایندگان در این بازه زمانی از بازار باتومی دیدن می نمایند .

اطلاعاتی درباره مرکز خرید باتومی مال گرجستان

  • آدرس مرکز خرید باتومی مال گرجستان : 88Zurab Gorgiladze St, Batumi, Georgia
  • تلفن باتومی مال در گرجستان : 577225276 - 995+
  • وب سایت مجتمع تجاری باتومی مال : https://batumimall.business.site/
  • ساعت کاری باتومی مال گرجستان : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • موقعیت Batumi Mall گرجستان : در مرکز شهر باتومی
منبع: لذت سفر
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 947

به "معرفی مرکز خرید باتومی مال گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید باتومی مال گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید