راهنمای کامل حراجی های آنتالیا

به گزارش بالیو، کشور ترکیه همواره یکی از برترین و محبوب ترین مقاصد تفریحی در بین ایرانیان و حتی گردشگران سایر کشورها می باشد. این در حالی است که در سال های اخیر شهرهای استانبول و به خصوص آنتالیا بیش از پیش مورد توجه گردشگران قرار گرفته و خیلی از افراد با سفر به این شهرها از دیدنی ها و حراجی های آنتالیا و استانبول استقبال زیادی می نمایند و همه ساله از فروشگاه های بزرگ و برندهای با کیفیت واقع شده در این شهرها اقلام گوناگونی را خریداری می نمایند.

راهنمای کامل حراجی های آنتالیا

در واقع، به علت بالا بودن کیفیت اقلام متنوع به خصوص لباس و پوشاک در شهر آنتالیا، حراجی های آنتالیا تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری این شهر شده است. خیلی از افرادی که همه ساله به شهر آنتالیا سفر می کنند خرید از حراجی های آنتالیا را در فهرست برنامه های سفر خود دارند و به این ترتیب می توانند بالاترین کیفیت های اقلام و برندهای اروپایی مطرح در جهان را با هزینه های بسیار ارزان خریداری کنند. در صورتی که شما هم در آینده نزدیک قصد سفر به ترکیه و شهر آنتالیا را دارید؛ پیشنهاد می دهیم در ادامه همراه خبرنگاران باشید تا به طور کامل با حراجی های آنتالیا آشنا شویم.

برای خرید ارزان ترین تور آنتالیا از خبرنگاران اینجا کلیک کنید.

چه چیزهایی را می توان از حراجی های آنتالیا خریداری کرد؟

یکی از سوالاتی که برای گردشگران و بازدیدکنندگان در سفر به آنتالیا پیش می آید این است که اصلاً چه اقلامی را می توان ازحراجی های آنتالیا خریداری کرد؟ برای پاسخ به این سؤال باید بگوییم که شما می توانید هر چیزی را در کیفیت بالا و قیمت ارزان در حراجی های آنتالیا پیدا کنید. در واقع، تقریباً فرقی نمی کند که در چه زمانی از سال به آنتالیا سفر می کنید؛ در هر زمان که می روید می توانید وسایل و اقلام متنوعی را از حراجی های آنتالیا تهیه کنید.

معمولاً افراد برای تهیه سوغاتی به خرید زیور آلات روی می آورند. در واقع می توانید در حراجی های آنتالیا زیورآلات دست ساز و یا طلا کاری شده و زیبایی را برای سوغاتی و یا مصرف شخصی خودتان تهیه کنید. معمولاً برندهای زیورآلات ترکی از کیفیت و طراحی های بسیار زیبایی برخوردار هستند که قیمت بهتری نسبت به برندهای اروپایی نیز دارند.

با این حال، خریدهای شما تنها به زیور آلات محدود نخواهند شد. فرش های دست بافت ترک یکی دیگر از برترین اقلامی است که در بازارها و حراجی های آنتالیا می توان آن ها را پیدا کرد. شما می توانید این فرش ها را به عنوان هدیه برای عزیزان خود تهیه کنید. اما در نظر داشته باشید که در بعضی مواقع تمایز فرش دستباف و ماشینی کمی سخت می باشد و ممکن است بعضی مغازه داران فرش های غیر اصل را به عنوان فرش اصل و با قیمت های بالاتر به مشتریان بفروشند. برای جلوگیری از این اتفاق توصیه می کنیم هنگام خرید هر گونه فرش از حراجی های آنتالیا دقت کافی را داشته باشید و یا اگر آشنایی کافی با فرش های مختلف ندارید با یک فرد آشنا به بازار رفته و اقدام به خرید نمایید.

شما می توانید هر گونه محصولی را اعم از محصولات غذایی متنوع جهان را از حراجی های آنتالیا خریداری نمایید. فروشگاه های آنتالیا پر از محصولات ورزشی، چرمی و پارچه های ترک و با کیفیت هستند که متناسب با سلیقه همه افراد طراحی شده اند. وسایل آرایشی و بهداشتی در حراجی های آنتالیا نیز یکی از پرطرفدارترین اقلامی هستند که معمولاً به صورت کامل به فروش می رسند. همان طور که میدانید استفاده از وسایل آرایشی و بهداشتی برندهای مطرح جهان نیازمند پرداخت هزینه های بسیار است؛ اما با سفر به کشور آنتالیا می توانید این اقلام و وسایل را در برترین کیفیت آن ها و هزینه های ارزان پیدا کنید.

در نهایت، باید بگوییم یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده گردشگران بسیاری به شهر آنتالیا سفر کنند، کیفیت بالای پوشاک و پارچه های حراجی های آنتالیا می باشد. شاید بتوان گفت که برای خرید پوشاک ترک و با کیفیت، شهر آنتالیا نسبت به شهر استانبول یا شهرهای دیگر کشور ترکیه برترین گزینه می باشد، چرا که قطب فراوری پارچه و لباس ترکیه، شهر آنتالیا می باشد و از همین رو کارخانه های فراوری پوشاک بسیاری در این شهر قرار گرفته اند و شما می توانید در هر گوشه و کنار آنتالیا که پر از پوشاک برند و با کیفیت ترکی هستند را پیدا کنید.

برترین زمان برای خرید ازحراجی های آنتالیا چه زمانی است؟

اگرچه به طور دقیق نمی توانیم برترین زمان خرید از حراجی های آنتالیا را معین نماییم، چرا که دقیقاً زمانی وجود ندارد که همه فروشگاه ها و مغازه های آنتالیا به محصولات خود تخفیف بزنند و با قیمت پایین بفروشند. اما می توان گفت که در حالت کلی حراجی های آنتالیا را می توان به دو دسته تقسیم کرد؛ دسته اول حراجی هایی هستند که در همه مواقع سال وجود دارند و در واقع نمی توان زمان دقیقی برای آن ها معین کرد. به طور مثال بعضی از فروشگاه ها و مغازه ها به دلایل مختلف بر روی اجناس خود تخفیف هایی اعمال می کنند.

دسته دوم را می توان به حراج های فصلی آنتالیا اختصاص داد. حراج هایی که به عنوان حراج فصلی نامیده می شوند تقریباً در همه جای جهان بر قرار هستند و آنتالیا نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد. از همین رو برای آشنایی بیشتر با حراج های فصلی آنتالیا قصد داریم در ادامه، این حراجی ها را به شما معرفی نماییم.

حراج های فصلی آنتالیا

می توان گفت که اگر در مدت زمان حراجی های آنتالیا به این شهر سفر کنید، ممکن است مجبور شوید چندین ساک و کیف خود را پر از پوشاک و لباس های با کیفیت و برند فروشگاه های مختلف کنید، چرا که معمولاً در حراج های فصلی برترین محصولات برندها با قیمت های بسیار مناسبی به مشتریان عرضه می شوند.

در نظر داشته باشید اگر در فصل پاییز به آنتالیا سفر می کنید؛ ممکن است با حراجی های فصلی زیادی رو به رو نشوید، چرا که در این فصل خیلی از مغازه داران تمایلی به حراج گذاشتن محصولات و پوشاک خود ندارند و تنها زمانی که می توانید از حراجی های آنتالیا در فصل پاییز بهره ببرید، بلک فرایدی می باشد. بلک فرایدی در اغلب کشورها برگزار می گردد و به این معنی است که در روز 23 آوریل تا یک الی دو هفته بعد از آن بیشتر محصولات برندهای مختلف همراه با تخفیف های بسیاری به مشتریان ارائه می شوند. بعلاوه در این مدت زمان، خریداران بسیاری به شهر آنتالیا سفر می کنند تا بتوانند از تخفیف ها بهره مند شوند.

حراجی های آنتالیا در فصل تابستان نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است و معمولاً از تیر ماه تا اوایل شهریور ماه به طول می انجامد. شما می توانید تورهای تابستانه آنتالیا موجود در آژانس خبرنگاران را آنالیز کنید و برترین تاریخ را برای سفر خود انتخاب نمایید و در این مدت از بازارها و حراجی های آنتالیا خریدهای خود را انجام دهید.

در نهایت، می توان گفت که برترین و محبوب ترین زمان برای سفر به آنتالیا دقیقاً بعد از عید کریسمس می باشد. در این زمان تخفیف های بسیاری را بر روی اقلام و محصولات مختلف به خصوص پوشاک و مُد مشاهده خواهید کرد و در واقع همه لباس های خود را می توانید با قیمت عمده خریداری نمایید. حتی گاهی این تخفیف ها به 50 یا 70 درصد هم می رسند. بنابراین اگر در پی برترین زمان برای خرید از حراجی های آنتالیا هستید بهتر است خرید خود را به ماه اسفند موکول نمایید.

نزدیک ترین هتل ها به مراکز خرید در آنتالیا

خیلی از افرادی که به شهر آنتالیا سفر می کنند در واقع برای خرید از مراکز خرید و حراجی های آنتالیا قصد سفر دارند؛ بنابراین واضح است که انتخاب هتل های مناسب نزدیک به مراکز خرید می تواند یکی مزیت بزرگ به شمار بیاید. از طرفی هزینه تاکسی و حمل و نقل در کشور ترکیه به صورت کلی بالا است و به همین علت انتخاب محل اقامت مناسب می تواند در کاهش هزینه های شما یاری بسیاری کند. بنابراین، اگر بخواهیم نزدیک ترین هتل ها به مراکز خرید در آنتالیا را معرفی کنیم، می توانیم به هتل های زیر اشاره کنیم.

  1. هتل Eski Masal
  2. هتل Sasa SUR
  3. هتل Best Western Plus Khan Hotel
  4. هتل Adalya Port Hotel

اوت لت ها و بازارهای محلی آنتالیا برای خریدهای ارزان

حتماً نیازی نیست که خرید های خود را از MALL های بزرگ و فروشگاه های مطرح سراسر شهر انجام دهید. در واقع، اگر در پی یک سفر ارزان هستید می توانید هزینه های خود را کاهش دهید و خریدهای خود را از بازارهای محلی و اوت لت های موجود در گوشه و کنار شهر انجام دهید. اگر بر روی برندها حساس نیستید و میخواهید خرید بسیار خوبی را از این مغازه ها تجربه کنید، یک سری به این اوت لت ها و بازارها که هم برند خارجی و هم برند ترکی دارند، بزنید.

بازارهای محلی مانند بازارهای محله کالجی، شنبه بازار و آنتالیا بازار از جمله بازارهای محبوب این شهر به شمار می فرایند که می توانید همه نوع محصولاتی را از آن ها خریداری نمایید.

  1. آیا آنتالیا مکان خوبی برای خرید خوب است؟

چه در پی سوغاتی های عالی برای آوردن به خانه باشید یا بخواهید یک لباس نو خریداری کنید، آنتالیا مکانی عالی برای خرید است. شما می توانید در این شهر با داشتن مراکز خرید و بازارهای فراوان، آنچه را که در پی آن هستید را پیدا کنید.

  1. نزدیک ترین هتل ها به حراجی های آنتالیا کدام هستند؟

اگر بخواهیم نزدیک ترین هتل ها به مراکز خرید در آنتالیا را معرفی کنیم، می توانیم به هتل های زیر اشاره کنیم.

  • هتل Eski Masal
  • هتـل Sasa SUR
  • هتل Best Western Plus Khan Hotel
  • هتل Adalya Port Hotel
  1. چه چیزهایی را می توان ازحراجی های آنتالیا خریداری کرد؟

بعضی از برترین چیزهایی که از آنتالیا می توانید تهیه کنید عبارت اند از: قالیچه گلیم، کیف و کیف پول چرمی، فرش ترکی، چای و لیوان ترکی، لامپ های موزاییکی، گیاهان خشک و سنبله و سوغاتی های سرامیکی.

نتیجه گیری

در اینجا با برترین حراجی های آنتالیا و زمان مناسب برای سفر به آنتالیا برای خرید از حراجی ها و تخفیف های این شهر آشنا شدیم. آژانس خبرنگاران این فرصت را برای شما فراهم نموده است تا بتوانید در هر زمان از سال که می خواهید از تورهای ارزان آنتالیا و استانبول بهره ببرید و به خرید و سرگرمی در این شهرها بپردازید. برای دریافت اطلاعات بیشتر، توصیه می کنیم به قسمت مربوطه در سایت خبرنگاران مراجعه نمایید و از زمان تورها مطلع شوید.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2257

به "راهنمای کامل حراجی های آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای کامل حراجی های آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید