معرفی هتل بست وسترن کپیلنو ونکوور ، 3 ستاره

به گزارش بالیو، هتل بست وسترن کپیلنو ونکوور | Vancouver Best Western Capilano Hotel

این هتل که دارای 74 اتاق است، در نزدیکی کوه Grouse واقع شده است وبا مرکز شهر ونکوور 7 کیلومتر فاصله دارد. خانه هلندی Pannekoek در بخشی از هتل واقع است که ترکیبی از غذاهای هلندی و محلی را برای نهار و صبحانه ارائه می دهد. پل معلق Capilano در 2 کیلومتری هتل استو همچنین آکواریوم ونکوور در استنلی پارک، در فاصله 12 دقیقه پیاده روی از هتل بست وسترن کپیلنو ونکوور Vancouver Best Western Capilano Hotel واقع شده است. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل بست وسترن کپیلنو ونکوور مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های ونکوور را شرح داده و آنالیز می نماید.

معرفی هتل بست وسترن کپیلنو ونکوور ، 3 ستاره

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل بست وسترن کپیلنو ونکوور

امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط ، مرکز تجاری، کافی شاپ و یک کافه در هتل است که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش لذت ببرند، علاوه بر این مناطق عمومی با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند. این هتل 5 ستاره دارای خدمات برگزاری رویدادها با فضایی به مساحت 54 متر مربع شامل سال کنفرانس واتاق جلسات می باشد، صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود ولی در صورت رزرو اتاق برای شما رایگان خواهد بود، شما می توانید سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست. در هر صورت اگر مسئله ای و سوالی داشتید می توانید آن را با میز پذیرش مطرح کنید. خدمات نظافتی اتاق رایگان بوده و ورود به این هتل از ساعت 3 بعد از ظهر می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 11 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. پارکینگ بدون هزینه اضافی در دسترس است و میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، روزنامه های رایگان در لابی و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورورد ندارند.

امکانات تفریحی هتل بست وسترن کپیلنو ونکوور

یکی ار از امکانات کافه هتل است که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و همراه با آن از محیط آرام هتل لذت ببرید. سایر خدمات تفریحی و ورزشی این هتل شامل استخر روباز و زمین گلف می باشد. همچنین دارای یک رستوران به نام رستوران هلندی می باشد که جهت ارائه صبحانه، نهار و میان وعده است.

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق ها دارای دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم، کمد و رخت آویز، سشوار، اتو و میز اتو در صورت درخواست، دوش و وان در حمام و ملافه های تمیز و حوله همه و همه از امکانات اتاق های هتل می باشد. اتاق ها با تهویه مطبوع، تلفن و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی می باشند. همچنین یخچالی کوچک و میز کار درون اتاق ها دیده می شود و خدمات نظافت روزانه انجام می شود. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، آن را از پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل ونکوور در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل بست وسترن کپیلنو ونکوور

بعضی از اتاق های این هتل به توضیح زیر می باشد:

  • اتاق دبل: 25 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره کینگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی و بدون حق کشیدن سیگار نیز می باشد.
  • اتاق کویین: 25 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره کینگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی و بدون حق کشیدن سیگار نیز می باشد.
  • اتاق کویین: 25 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره کینگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی و بدون حق کشیدن سیگار نیز می باشد.
  • سوییت خانواده: 37 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره کینگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی و بدون حق کشیدن سیگار نیز می باشد.
  • اتاق کینگ: 25 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره کینگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی و بدون حق کشیدن سیگار نیز می باشد.
  • سوییت کینگ: 37 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره کینگ به همراه یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی و بدون حق کشیدن سیگار نیز می باشد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر ونکوور

  • خیابان رابسون: 4 کیلومتر است که با تاکسی حدود 8 دقیقه طول می کشد تا به این خیابان برسید.
  • بندر زغال سنگ : 5 کیلومتر از شما دورتر بوده که با تاکسی حدود 8 دقیقه با شما فاصله دارد.
  • ساحل جریکو: 2 کیلومتر است. با تاکسی حدود 21 دقیقه طی کردن این راستا طول می کشد. اتوبوس هم 46 دقیقه ای شما را به این ساحل می رساند.
  • بانک های اسپانیایی: 4 کیلومتر دورتر است. با تاکسی 21 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • فرودگاه نانایمو: 1 کیلومتر دورتر است. با ترانیفر فرودگاهی حدود 2 ساعت و 43 دقیقه راه دارید.
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا: 1 کیلومتر دورتر است که با تاکسی حدود 19 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید. با اتوبوس طی این راستا 50 دقیقه طول می کشد.
  • المپیک کالدرون: 1 کیلومتر دورتر است که با تاکسی حدود 9 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • فرودگاه بین المللی ونکوور: 9 کیلومتر است که با تاکسی 29 دقیقه و با اتوبوس 55 دقیقه تا این هتل راه خواهید داشت.

موقعیت هتل بست وسترن کپیلنو ونکوور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا ، بریتیش کلمبیا V7P 3B4، ونکوور شمالی، جاده کپیلنو 1634

1634 Capilano Rd, North Vancouver, BC V7P 3B4, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 356

به "معرفی هتل بست وسترن کپیلنو ونکوور ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل بست وسترن کپیلنو ونکوور ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید