ممنوعیت ورود به تفرجگاه های روستایی در روز طبیعت

به گزارش بالیو، خبرنگاران/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: جهت ورودی به پارک ها و تفرجگاه های روستایی در روز طبیعت ممنوع است.

ممنوعیت ورود به تفرجگاه های روستایی در روز طبیعت

شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه ورود به پارک های جنگلی، مراتع، تفرجگاه ها، بوستان های روستایی، تردد و نشستن در راستا جاده های جنگلی و مرتعی ممنوع است، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی از کلیه هم استانی های محترم تقاضامندیم از مسافرت به دامان طبیعت جدا خودداری و پرهیز نمایند.

وی توضیح داد: مردم شریف لرستان، از هرگونه تجمع انسانی در محیط های ذکر شده جدا خودداری نموده و با پرسنل یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان ها همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان هدف از مسدود کردن راه های ورودی و خروجی پارک های جنگلی و تفرجگاه های تحت مدیریت منابع طبیعی را، پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دانست و توضیح داد: تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به هیچ کس به این مکان ها داده نخواهد شد.

نجفی ضمن هشدار به متخلفان حوزه منابع طبیعی اعلام کرد: در این ایام که ویروس کرونا جان هم وطنان را به مخاطره انداخته، پرسنل منابع طبیعی استان مرتباً در حال گشت زنی در عرصه های طبیعی بوده و اجازه تخلف به سودجویان داده نخواهد شد و چنانچه مردم عزیز با تخلفی از قبیل قطع اشجار، زغال گیری، تخریب اراضی ملی و... روبرو شدند مراتب را با تلفن رایگان 1504 یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع رسانی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1021

به "ممنوعیت ورود به تفرجگاه های روستایی در روز طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ورود به تفرجگاه های روستایی در روز طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید