موبایل هواوی با سیستم عامل هارمونی عرضه می شوند

به گزارش بالیو، وانگ چنگلو رئیس هواوی در جدیدترین کنفرانس این شرکت گفت سیستم عامل هارمونی او اس در 2020 در یک مدل موبایل به کار می رود.

موبایل هواوی با سیستم عامل هارمونی عرضه می شوند

از لحظه عکاسی دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش، مدیر هواوی اعلام نموده سیستم عامل هارمونی او اس سال آینده میلادی در یک موبایل این شرکت عرضه می گردد. همچنین این سیستم عامل به طور دنیای و با کد باز در سراسر دنیا عرضه می گردد.

وانگ چنگلو رئیس هواوی در جدیدترین کنفرانس این شرکت اعلام نمود سیستم عامل هارمونی او اس در 2020 در یک مدل موبایل به کار می رود.

این در حالی است که این شرکت در کنفرانس توسعه دهندگان هواوی 2019 اعلام نمود هیچ برنامه ای برای عرضه موبایلی با سیستم عامل هواوی ندارد. اما چنگلو در سخنرانی جدیدش به طور واضح شرح داد هارمونی او اس جایگزین اندروید نمی گردد. علاوه بر آن او شرح داد اندروید همچنان گزینه برتر هواوی برای سیستم عامل موبایل است و در بیشتر دستگاه های این شرکت به کار خواهد رفت.

جالب آنکه به نظر می رسد شرکت هواوی برنامه های زیاد و بلندپروازانه ای برای هارمونی او اس دارد. به گفته چنگلو سیستم عامل هارمونی او اس به جای عرضه انحصاری در چین، در سراسر دنیا ارائه می گردد. او همچنین در این کنفرانس اعلام نمود این سیستم عامل از آگوست سال آینده میلادی به طور رسمی با منبع باز (اوپن سورس) برای عموم عرضه خواهد شد.

چندی قبل جوی تان یکی از نائب مدیران هواوی در مصاحبه ای اعلام نموده بود کد هارمونی او اس کوتاه تر و امنیت بالاتری دارد. اکنون باید منتظر بود و دید آیا هارمونی او اس در دستگاه های پرچمدار هواوی ارائه می گردد یا خیر.

منبع : مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 704

به "موبایل هواوی با سیستم عامل هارمونی عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موبایل هواوی با سیستم عامل هارمونی عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید