موزه مردم شناسی در زرین شهر اصفهان تاسیس می گردد

به گزارش بالیو، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های بدست آمده، موزه مردم شناسی در زرین شهر اصفهان تاسیس می گردد.

موزه مردم شناسی در زرین شهر اصفهان تاسیس می گردد

امیر کرم زاده، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان و جمعی از مدیران این اداره کل به شهرستان زرین شهر سفر کردند.

در ابتدای ورود به شهرستان، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با علیرضا حسینی فرماندار شهرستان لنجان، اکبر پولادی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان منطقه ملاقات کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان در این ملاقات گفت: شهرستان لنجان یکی از مهمترین مراکز تمدنی فلات مرکزی ایران به واسطه قرار داشتن در محور زاینده رود به شمار می رود.

امیر کرم زاده در ادامه سفرش به شهرستان لنجان و در حاشیه بازدید از حمام تاریخی دوقلو در شهر تاریخی زرین شهر که با حضور معاون فرماندار شهرستان و شهردار زرین شهر همراه بود، گفت: شهرستان تاریخی لنجان متأسفانه دارای یک موزه مناسب نیست، لذا آماده همکاری به منظور تعامل با مدیران شهرستان و به ویژه اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان برای تبدیل این حمام تاریخی به موزه مردم شناسی هستیم.

او ادامه داد: لزوم همیاری مسئولان محلی و تشریک مساعی به منظور نجات بخشی این آثار تاریخی نقش مهمی در امتداد حیات فرهنگی و تمدنی لنجان ایفا می نماید.

منبع: همگردی
انتشار: 27 شهریور 1403 بروزرسانی: 27 شهریور 1403 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2451

به "موزه مردم شناسی در زرین شهر اصفهان تاسیس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه مردم شناسی در زرین شهر اصفهان تاسیس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید