نمایشگاه نقاشی و طراحی واکاوی در آرتیبیشن برگزار می گردد

به گزارش بالیو، تهران (پانا)- نمایشگاه واکاوی شامل آثاری از هنرمندان جوان است که روز آدینه 4 تیرماه در گالری آرتیبیشن گشایش می یابد.

نمایشگاه نقاشی و طراحی واکاوی در آرتیبیشن برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی گالری آرتیبیشن، نمایشگاه واکاوی برای پیشبرد، برقراری ارتباط و گفتگو میان جامعه هنری و فراهم کردن بستری در جهت ارائه آثار هنرمندان برگزار خواهد شد.

شروع به کار این پروژه از بهمن ماهِ سال 1399 و با تمرکز بر آثار نقاشی و طراحی رقم خورد و پس از جستجو و انتخاب هنرمندان، گفتگوهایی درباره پروژه ها و فعالیت های اخیرشان، تجربیات شخصی و شیوه برخورد با آثارشان انجام گرفت و انتها با آنالیز آثار نهایی، منتخبی از آن ها را در نمایشگاه تیر 1400 با اسم واکاوی خواهیم دید.

هنرمندان این نمایشگاه همگی از جوانان منتخب با استعداد هنر تجسمی هستند عبارتند از: شایان پایدار، حانیه افشار، روژان باقری، محبوبه پرنیان، شقایق ترابی، کتایون تهرانی، شیما خضری، شیوا خوشبخت، آیدا روزبیانی، احسان شریف فر، شیوا قادرپور و مژگان مدنی.

این نمایش روز آدینه 4 تیرماه در گالری آرتیبیشن افتتاح خواهد شد و تا تاریخ 12 تیر ادامه خواهد داشت.

بازدید از این نمایشگاه با هماهنگی قبلی امکان پذیر خواهد بود و علاقمندان این آثار با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند به آدرس خیابان شریعتی، پایین تر از حسینۀ ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی (غرب)، میدان احمدی روشن (کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک 6، گالری آرتیبیشن بیایند. بعلاوه نمایشگاه برای افرادی که در قرنطینه به سر می برند، به صورت آنلاین و همزمان با شروع نمایشگاه در سایت www.artibition.net دایر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1856

به "نمایشگاه نقاشی و طراحی واکاوی در آرتیبیشن برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه نقاشی و طراحی واکاوی در آرتیبیشن برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید