هشدار تازه آلمان به فیس بوک در خصوص عدم ذخیره داده های کاربران

به گزارش بالیو، مقامات آلمانی به فیس بوک مالک واتس اپ هشدار دادند از پردازش داده های شخصی کاربران آلمانی این اپلیکیشن و سوءاستفاده از آنها دست بردارد.

هشدار تازه آلمان به فیس بوک در خصوص عدم ذخیره داده های کاربران

به گزارش خبرنگاران، کمیسیون حفاظت از داده ها و آزادی اطلاعات هامبورگ روز گذشته اعلام نمود اقداماتی قضایی انجام داده که جلوی پردازش داده های خصوصی کاربران واتس اپ را در آلمان توسط فیس بوک می گیرد.

فیس بوک با رد این درخواست اعلام نموده که در برابر آن فرجام خواهی خواهد نمود. مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک درصدد یافتن راه هایی تازه به منظور استفاده از واتس اپ برای درآمدزایی است. حدود 60 میلیون نفر در آلمان از این اپلیکیشن گپ و تبادل داده استفاده می نمایند. فیس بوک در سال 2019 واتس اپ را با پرداخت 19 میلیارد دلار خریداری کرد.

واتس اپ چندی قبل از کاربران خود در سراسر دنیا خواست تا با مفاد توافقنامه کاربری جدید این اپلیکیشن موافقت نمایند که بر اساس آن واتس اپ حق به اشتراک گذاری داده های خصوصی کاربران با فیس بوک را پیدا می کرد. این امر با اعتراض شدید میلیاردها کاربر واتس اپ در سراسر دنیا روبرو شد و موجب شد این اپلیکیشن فعلا از خواسته خود عقب نشینی کند.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1817

به "هشدار تازه آلمان به فیس بوک در خصوص عدم ذخیره داده های کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار تازه آلمان به فیس بوک در خصوص عدم ذخیره داده های کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید