هما مسیرهای پروازی خود را در 6 استان افزایش داد

به گزارش بالیو، مدیر روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از افزایش پروازهای استانی و بین المللی هما اطلاع داد و گفت: ایران ایر در برنامه جدید خود از 13 فروند ناوگان ای.تی.آر برای پوشش مسیرهای جدید استانی استفاده خواهد نمود.

هما مسیرهای پروازی خود را در 6 استان افزایش داد

ایرنا: معصومه اصغرزاده گفت: علاوه بر برقراری پرواز در راستاهای جدید با استفاده از ناوگان ای.تی.آر در بعضی راستاها نیز تعداد پروازها افزایش یافت.

وی گفت: پرواز از یزد به مقصد مشهد مقدس در روزهای دوشنبه و آدینه هر هفته و همچنین پرواز از مبدا تهران به خرم آباد در روزهای شنبه، دوشنبه و پنج شنبه هر هفته برقرار شد.

اصغرزاده در مورد جزییات این پروازها گفت:روزهای دوشنبه هر هفته، پرواز شماره 482، ساعت 8 بامداد و روزهای آدینه با همین شماره پرواز، ساعت 8 و 20 دقیقه از یزد به مشهد، انجام می گیرد.

وی گفت: همچنین روزهای شنبه هر هفته، پرواز شماره 321، ساعت 9 و 25 دقیقه، روزهای دوشنبه با همین شماره، ساعت 10 و 55 دقیقه و روزهای پنجشنبه، ساعت 10 و 40 دقیقه، پرواز از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد خرم آباد انجام می پذیرد.

به گفته اصغرزاده هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ناوگان ای.تی.آر خود نیز برای روزهای شنبه و چهارشنبه به مقصد سبزوار از تهران پروازهای جدیدی برقرار نموده است.

بر این اساس روزهای شنبه هر هفته،پرواز شماره 3380، ساعت 10 و 30 دقیقه و با همین شماره روزهای چهارشنبه هر هفته، ساعت 11 و 20 دقیقه از تهران به سبزوار، انجام می گردد.

اصغرزاده در مورد افزایش پروازهای هما به فرودگاه رامسر نیز گفت: از تاریخ پنجم آبان ماه در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته پرواز اصفهان به رامسر و بالعکس برقرار شد و بدین ترتیب پروازهای هما به رامسر به 9 پرواز افزایش یافت.

بر اساس اظهارات اصغرزاده، پرواز شماره 3423، ساعت 9 صبح از اصفهان به رامسر انجام می گردد. همچنین روزهای چهارشنبه، پرواز شماره 3423، ساعت 7 و 20 دقیقه صبح، فرودگاه اصفهان را به مقصد رامسر ترک می نماید.

اصغرزاده اطلاع داد که ایران ایر از شهر تبریز به مقصد رشت و ساری نیز پرواز جدیدی برقرار نموده است.

وی اطلاع داد که در راستاهای بین المللی با افزایش پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما، پروازهای تهران - استانبول - تهران به 7 پرواز در هفته افزایش یافت.

اصغرزاده افزایش تقاضا در راستا تهران - استانبول را دلیل تصمیم هما برای افزایش پروازها در این راستا خارجی گفت و گفت: با برنامه ریزی اجرا شده، پروازهای هما در این راستا از 4 پرواز در هفته به 7 پرواز افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اطلاع داد که به زودی برنامه هما برای به کارگیری ناوگان ای.تی.آر این شرکت در راستاهای خارجی رونمایی می گردد.

وی گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا از فرودگاه قشم و بندرعباس پروازهای خارجی با ناوگان ای.تی.آر به کشورهای همسایه داشته باشیم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 613

به "هما مسیرهای پروازی خود را در 6 استان افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هما مسیرهای پروازی خود را در 6 استان افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید