ورزشکاران کردستانی راهی چین و ویتنام شدند

به گزارش بالیو، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: متین محمدی دروازه بان و سمیرا محمودپور و فاطمه مخدومی دو بانوی فوتبالیست کردستانی همراه با تیم ملی به تورنمنت چهار جانبه در چین و مسابقات آسیایی در ویتنام اعزام شدند.

ورزشکاران کردستانی راهی چین و ویتنام شدند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

حامد جولائی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در سنندج گفت: متین محمدی دروازه بان کردستانی همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان عصر سه شنبه سوم اردیبهشت ماه جاری به تورنمنت چهار جانبه در چین اعزام شد.

وی اضافه نمود: این تورنمنت چهارجانبه با حضور کشورهای ایران، اندونزی، ژاپن و چین و باهدف آماده سازی ورزشکاران فوستالیست برای رقابت های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان ادامه داد: همچنین سمیرا محمودپور و فاطمه مخدومی دو بانوی فوتبالیست کردستانی پس از گذراندن اردوهای تدارکاتی و کسب آمادگی لازم همراه با تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان برای حضور در رقابت های فوتبال قهرمانی بانوان زیر 19 سال آسیا راهی شهر هانوی ویتنام شدند.

وی گفت: رقابت های فوتبال قهرمانی بانوان زیر 19 سال آسیا در دو گروه A و B برگزار می گردد و تیم ملی بانوان کشورمان در گروه B این رقابت ها با تیم های کره جنوبی، ویتنام و لبنان همگروه است و در گروه A نیز تیم های استرالیا، ازبکستان، میانمار و نپال با یکدیگر به رقابت می پردازند و در انتها از هر گروه دو تیم اول و دوم به مرحله نهایی صعود می نمایند.

جولائی بیان نمود: تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 کشور با ترکیب 23 بازیکن و به سرمربیگری کتایون خسرویار در نخستین دیدار خود در روز آدینه ششم اردیبهشت ماه ساعت 19 به مصاف ویتنام میزبان این دوره از رقابت ها خواهند رفت.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 281

به "ورزشکاران کردستانی راهی چین و ویتنام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاران کردستانی راهی چین و ویتنام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید