پریرا: برابر استقلال خوب بودیم، قهرمانی می خواهیم

به گزارش بالیو، هافبک برزیلی گران قیمت الهلال عربستان از عملکرد تیمش برابر استقلال راضی است و تاکید نمود که قهرمانی در لیگ قهرمانان را می خواهند.

پریرا: برابر استقلال خوب بودیم، قهرمانی می خواهیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کوره، الهلال با شکست دو بر صفر برابر استقلال راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد و باید در این مرحله منتظر قرعه خود باشد.

ماتئوس پریرا خرید گران قیمت الهلال در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد. او گفت: عملکرد خوبی برابر استقلال داشتیم و با شایستگی راهی یک چهارم نهایی شدیم. اکنون دیگر باید به مرحله بعد فکر کرد.

او ادامه داد: با حمایت طرفداران الهلال روبرو شده ام و این شادمان کننده است. همه چیز به خوبی پیش می رود و امیدوار هستیم که طرفداران را شادمان کنیم. احساس راحتی زیادی می کنم. الهلال تفکر قهرمانی دارد و می خواهیم همه جام ها را به دست آوریم.

پریرا که گران ترین خرید تاریخ فوتبال عربستان است در انتها گفت: برای پیروز شدن و قهرمانی به حمایت طرفداران احتیاج داریم. منتظر آنها در بازی بعدی هستیم.

عربستان به اسم میزبان مراحل بعد لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده است و احتمال رویارویی یکی از دو نماینده این کشور با پرسپولیس در مرحله بعد بسیار بالا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1922

به "پریرا: برابر استقلال خوب بودیم، قهرمانی می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پریرا: برابر استقلال خوب بودیم، قهرمانی می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید