ویزای کانادا: چرا باید تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا را انتخاب کنیم؟

به گزارش بالیو، مطالعات اخیر درباره تحصیل در مدارس شبانه روزی نشان می دهد که اجتماع گرد هم آمده در مدارس خصوصی نوجوانان را تشویق می نماید که ریزبین و چندبعدی بار بیایند. زندگی و کار در محیطی رقابتی، فضای آموزشی فعال الهام بخش نوجوانان برای رسیدن به موفقیت در آینده است. اگر فرزند شما جاه طلب و کاریزماتیک است حتماً برای آشنایی با مدارس شبانه روزی کانادا با بلو اسکای همراه باشید.

ویزای کانادا: چرا باید تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا را انتخاب کنیم؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

چرا والدین و دانش آموزان مدارس شبانه روزی را انتخاب می نمایند؟

دلایل متعددی برای انتخاب مدارس شبانه روزی کانادا وجود دارد به طور مثال اگر به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشید برای تحصیل در کانادا احتیاج نیست زبان جدیدی فرا بگیرید. یک علت دیگر که هم در کاهش اضطراب دانش آموزان مؤثر است و هم تعاملات سازنده را تشویق می نماید قانونی در همه استان های کاناداست که نمرات امتحانات را منتشر نمی نماید. به این ترتیب دانش آموزان یاد می گیرند که با وجود تفاوت هایی که با یکدیگر دارند قدردان وجود یکدیگر باشند چراکه گرفتن نمره پایین تر در امتحان نه نشان دهنده هوشمندی یک فرد است و نه شخصیت او. در ادامه برای اینکه با مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا بیشتر آشنا شوید برای شما چرا علت اصلی مطرح می کنیم.

بد نیست بدانید دانش آموزان بین المللی می توانند برای تحصیل در دبیرستان های شبانه روزی کانادا از بورسیه های تحصیلی دبیرستان های کانادا بهره مند شوند. شما می توانید برای آنالیز شرایط و مقدار شانس خود برای دریافت بورسیه تحصیلی مدارس شبانه روزی کانادا با مشاوران مجرب ما در بلو اسکای تماس بگیرید و با استفاده از خدمات مجموعه بلواسکای به راحتی در بهترین مدارس شبانه روزی کانادا مشغول تحصیل شوید.

چرا تحصیل در کانادا می تواند یکی از مهمترین تصمیمات زندگی من باشد؟

تحصیل در کانادا با توجه به مهاجر پذیر بودن این کشور، هدف بسیاری از دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل است. یک دانشجو پس از سرانجام تحصیلات خود می تواند با دریافت ویزای کار در کانادا به کار کردن مشغول گردد و در این کشور بماند. پس از اتمام ویزای کار هم می تواند به یکی از روش هایی که اداره مهاجرت کانادا مانند اسکیل ورکر، اکسپرس انتری و … اعلام می نماید اقامت موقت کانادا (permanent resident) را دریافت کند، و در صورتیکه سه سال از پنج سال به صورت مستمر در کانادا حضور داشته باشد می تواند درخواست شهروندی کانادا را بدهد. اخذ اقامت آسان تر، کیفیت بالای آموزش و کم بودن هزینه های کانادا به نسبت بعضی از کشورهای اروپایی، آمریکا و .. علت انتخاب بیشتر دانشجویان برای ادامه تحصیل در کانادا است.

1. بیشتر مدارس شبانه روزی کانادا از تاریخ پذیرش شناور استفاده می نمایند

این یعنی هیچ تاریخ نهایی برای اخذ پذیرش در مدارس شبانه روزی کانادا وجود ندارد و شما می توانید هر موقع از سال از این مدارس بازدید کنید. با در نظر گرفتن ظرفیت های خالی برای پذیرش دانش آموز، مدرسه ممکن است پیش از مارچ یا آوریل یک صندلی خالی به شما پیشنهاد دهد. این دو ماه معمولاً زمانی است که دانش آموزان نتایج پذیرش خود را دریافت می نمایند.

پذیرش گرفتن در مدارس کانادایی نمادی واقعی از خلق وخوی کانادایی هم هست. چراکه معمولاً مدارس به شما اجازه می دهند که منتظر نتیجه پذیرش از مدارس دیگر که در ماه مارچ و آوریل اعلام می شوند بمانید. به این ترتیب می توانید برای تصمیم گیری تا بهار منتظر بمانید و گزینه های تحصیلی دیگر را برای خودتان حفظ کنید که مقدار زیادی از فشار روی دانش آموزان برای اخذ پذیرش را می کاهد.

2. فرزندتان در محیطی امن آموزش می بیند

کانادا در دنیا به اسم کشوری امن مشهور است و آمار جرم و جنایت بسیار پایینی دارد. استاندارد بالای زندگی در کانادا و سبک زندگی ای که به همه باورها و عقیده ها اجازه هم زیستی می دهد باعث شده است که کانادا جمعیتی شاد و به همین علت آمار جرم و جنایت پایینی داشته باشد. کانادا یکی از امن ترین کشورهای دنیا است. کانادایی ها بسیار صمیمی هستند و از یاری کردن به دیگران استقبال می نمایند.

هر دو گروه دانش آموزان بومی و بین المللی با آغوش باز در مدارس شبانه روزی کانادا پذیرفته می شوند. این دانش آموزان در فضای کلاس و بین هم شاگردی ها هم خود را بسیار راحت پذیرفته شده می یابند. فرهنگ کانادایی بر مبنای پذیرش و احترام شکل گرفته است و ارزش ها، ایده ها و نقطه نظر های متفاوت ارزشی برابر دارند. در کانادا تفاوت ها به مقدار همکاری و آموزش مشارکتی مایه مسرت هستند. کشور کانادا به اسم یکی از بهترین نقاط دنیا برای کار و زندگی شناخته می گردد.

3. آمادگی فوق العاده برای تحصیلات تکمیلی

فارغ التحصیلان مدارس شبانه روزی کانادا مدرسه را با آمادگی کامل برای ورود به محیط آموزش عالی یعنی کالج ها و دانشگاه ها ترک می نمایند. سیستم آموزش کانادا در دنیا برای فرهنگ تحصیلی اش مشهور است و به اسم باسوادترین ملت دنیا شناخته می گردد.

در ادامه با تعدادی از بهترین مدارس شبانه روزی کانادا آشنا می شویم.

کالج روسو لیک در اونتاریو

یکی از بهترین مدارس شبانه روزی کاناداست که به آموزش استثنایی و برنامه های فوق برنامه اش مفتخر است و مشوق سنتی است که برای جامعه و رهبری ارزش ویژه ای قائل است. علی رغم اینکه کالج روسو لیک مدرسه نسبتاً جوانی است و تنها در دهه 60 میلادی افتتاح شده است به داشتن کیفیت بسیار بالا در مدرسه شبانه روزی و عادی خود مشهور شده است و همچنان در دنیا بابت کیفیت آموزشی اش شناخته می گردد.

روسو لیک محیط آموزشی بسیار بین المللی ای دارد و از این بابت به خود می بالد. زبان انگلیسی برای استفاده از آموزش های روزانه مدرسه لازم است بااین حال مدرسه برنامه آموزش زبان انگلیسی به اسم زبان دوم را هم دنبال می نماید تا از دانش آموزانی که زبان مادری شان انگلیسی نیست و سعی دارند آهسته به روال آموزشی تمام وقت به زبان انگلیسی ملحق شوند حمایت کند.

دانش آموزانی که تصمیم می گیرند در مدرسه اقامت داشته باشند از یک محل زندگی منحصربه فرد و زیبا لذت خواهند برد. مدرسه دانش آموزان مقیم را تشویق می نماید که به هم کلاسی هایشان مثل اعضای یک خانواده نگاه نمایند. به دانش آموزان مدارس شبانه روزی کانادا آموزش داده می گردد که با یکدیگر با احترام رفتار نمایند و مثل یک جامعه از معاشرت با هم لذت ببرند در حالی که حریم های شخصی خود و دیگر را حفظ و رعایت می نمایند. بعضی از معلمان هم به طور تمام وقت در مدرسه اقامت دارند و مسئولیت سرپرستی یکی از هر سه واحد اقامتی مدرسه را به عهده دارند. به این ترتیب هر گاه دانش آموزان حس نمایند به یاری احتیاج دارند به سرعت به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

روسو لیک تقریباً در فاصله دو ساعتی از تورنتو واقع شده است اما دانش آموزان این فرصت را کسب می نمایند که از شهر در گردش های مدرسه یا تعطیلات بازدید نمایند.

برنکسام هال، تورنتو

این مدرسه که در سال 1903 افتتاح شده است از اولین مدارس شبانه روزی کانادا برای دختران است. در برنکسام هال دانش آموزان از مقطع پیش دبستانی تا کالج آموزش می بینند. این مدرسه دخترانه که هم به صورت شبانه روزی و هم عادی دانش آموز می پذیرد با استانداردهای بین المللی ای آموزش می دهد که آن را در سراسر دنیا مشهور نموده است.

برنکسام هال برنامه گسترده ای برای دروسی دارد که تفکر انتقادی را تقویت می نمایند و تعادلی بین آموزش آکادمیک و مهارت های غیرآکادمیک برقرار می نماید. دانش آموزان مدرسه شبانه روزی برنکسام هال می توانند از سن 8 تا 12 سالگی برای ورود به مدرسه درخواست پذیرش دهند و از برنامه ای غنی و رویکرد دنیای آن استفاده نمایند.

زندگی در تورنتو فرصت های فرهنگی بی نظیری برای دانش آموزان فراهم می نماید. دانش آموزان مقیم در مدرسه آخر هفته را به گشت وگذار در گالری ها، موزه ها و کتابخانه های تورنتو می گذرانند و می توانند با همراهی بزرگسال برای خرید بروند.

منبع: همگردی
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1851

به "ویزای کانادا: چرا باید تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا را انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: چرا باید تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا را انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید