چهارمین سالگرد درگذشت معلم و پژوهشگر انقلابی، روح الله نامداری، برگزار می َگردد

به گزارش بالیو، نشست چهارمین سالگرد درگذشت روح الله نامداری، با عنوان چگونه عدالت خواهی در حوزۀ عمومی به زبان می آید؟، با سخنرانی جمعی از اصحاب علوم انسانی برگزار می گردد. در این نشست کتاب تازه منتشرشدۀ مرحوم نامداری نیز رونمایی شده و دربارۀ آن تبادل نظر خواهد شد.

چهارمین سالگرد درگذشت معلم و پژوهشگر انقلابی، روح الله نامداری، برگزار می َگردد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مؤسسۀ هنری رسانه ای سلوک، وحید جلیلی، مجتبی نام خواه، سیّدحسین شهرستانی، روح الله رشیدی، محمدصادق شهبازی و اسماعیل نوده فراهانی، در این نشست دربارۀ زنده یاد روح الله نامداری و کتاب ستیز با خویشتن، ستیز با دنیا، صحبت خواهند کرد.

از زنده یاد روح الله نامداری، دانشجوی دکتری فرهنگ وارتباطات و معلم و پژوهشگر انقلابی، پیش از این کتاب های جدال دو اسلام و خمینی؛ پدیدۀ انسانی پیچیده منتشر شده است. ستیز با خویشتن، ستیز با دنیا، کتابی است که در آخرین روز های عمر او در حال آماده شدن برای انتشار بود. پس از درگذشت مرحوم نامداری، انتشار این کتاب چندسال به تعویق افتاد و حالا به تازگی توسط دفتر نشر معارف منتشر شده و به مناسبت چهارمین سالگرد درگذشت او، رونمایی شده و دربارۀ آن مصاحبه خواهد شد.

این نشست به همت مؤسسۀ هنری رسانه ای سلوک و پژوهشکدۀ فرهنگ وهنر اسلامی حوزۀ هنری سازمان تبلیغات اسلامی، روز یکشنبه از ساعت 16 تا ساعت 19 به صورت حضوری و مجازی برگزار می َگردد. علاقه مندان برای حضور در نشست، می توانند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به این نشانی مراجعه نمایند: تهران، خیابان سمیه، تقاطع خیابان حافظ، حوزۀ هنری سازمان تبلیغات اسلامی، ساختمان پژوهشکدۀ فرهنگ وهنر اسلامی، سالن شهیدآوینی.

پخش زندۀ این نشست، در بستر اسکای روم انجام خواهد شد. علاقه مندان می توانند برای استفادۀ مجازی از این نشست، به آدرس زیر مراجعه نمایند.

https://www.skyroom.online/ch/soloukmedia/namdari

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1759

به "چهارمین سالگرد درگذشت معلم و پژوهشگر انقلابی، روح الله نامداری، برگزار می َگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین سالگرد درگذشت معلم و پژوهشگر انقلابی، روح الله نامداری، برگزار می َگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید