چه دلیلی اعزام فرنگی کاران را به ایتالیا لغو کرد؟

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران، تورنمنت بین المللی ایتالیا به عنوان یکی از میادین سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی اواخر ماه جاری برگزار می گردد که قرار بود چهار فرنگی کار کشورمان هم با نظر سرمربی تیم ملی در این تورنمنت به میدان بروند. البته این سفر با نظر کادر فنی تیم ملی لغو شد که همین مورد بعضی برآورد ها را در مورد دلایل این تصمیم بوجود آورد.

چه دلیلی اعزام فرنگی کاران را به ایتالیا لغو کرد؟

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با رد تمام شایعات و برآورد های پیرامون لغو این اعزام به خبرنگاران گفت: این مسابقات در حالی اواخر ماه جاری در ایتالیا برگزار می گردد که فرنگی کاران باید بلافاصله چند روز بعد طی روزهای 2 تا 4 بهمن ماه در جام تختی کشتی بگیرند. در نتیجه کادر فنی تصمیم گرفت اعزام به این مسابقات را منتفی کند.

وی توضیح داد: دلیل اصلی لغو اعزام به تقارن زمانی تورنمنت ایتالیا و جام تختی مربوط می گردد و هیچ دلیل خاص دیگری ندارد. برنامه های تجهیز و آماده سازی فرنگی کاران برای حضور در اردوها و میادین رسمی و گزینشی تدوین شده و طبق برنامه اجرایی خواهد شد. به همین دلیل بلافاصله بعد از جام تختی روند برگزاری اردوهای تیم ملی شروع خواهد شد و طبق زمانبندی مدون کادر فنی تا زمان حضور در میادین مختلف برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگاران، علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی، سعید عبدولی و امیر قاسمی منجزی فرنگی کارانی بودند که پیش از این قرار بود در تورنمنت بین المللی ایتالیا به میدان بروند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 634

به "چه دلیلی اعزام فرنگی کاران را به ایتالیا لغو کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه دلیلی اعزام فرنگی کاران را به ایتالیا لغو کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید