کالج های مونترال کانادا

به گزارش بالیو، کالج های مونترال کانادا

مونترال با دسترسی به 6 دانشگاه و 12 کالج، دارای بیشترین تمرکز دانشجویان تحصیلات عالی در بین شهرهای اصلی کانادا و آمریکای شمالی می باشد. کالج های استان کبک به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند. کالج های دولتی در استان کبک از دهه شصت میلادی آغاز به فعالیت کردند و امروزه 48 کالج دولتی در این استان وجود دارد که 5 کالج از آن ها انگلیسی زبان می باشند و هر 5 کالج استان کبک در شهر مونترال واقع هستند. 50 کالج خصوصی نیز در استان کبک فعال هستند که 6 کالج آن ها انگلیسی زبان می باشند. در مجموع 22 کالج انگلیسی زبان و فرانسوی زبان در شهر مونترال وجود دارد. در استان کبک گذراندن کالج قبل از وارد شدن به دانشگاه برای همه دانش آموزان اجباری است در حالی که در دیگر استان های کشور کانادا به این شکل نیست و تمامی دانش آموزان می توانند بعد از سرانجام دوران متوسطه بین کالج ها و دانشگاه های کانادا یکی را انتخاب نمایند.دوره های ارائه شده در کالج ها شامل دو هدف هستند. بعضی از دوره های ارائه شده در کالج ها شامل آمادگی برای ورود به دانشگاه های کانادا هستند و بعضی دارای دوره های حرفه ا نیز هستند.

کالج های مونترال کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کالج های برتر انگلیسی زبان در شهر مونترال

کالج شامپلن Champlain Regional College: کالج شامپلن یک کالج انگلیسی زبان حرفه ای که حدود 2500 دانشجودر آن تحصیل می کنند. این کالج دارای سه دانشکده در بخش های مختلف استان کبک است. این کالج برنامه های پیش دانشگاهی و فنی حرفه ای را ارائه می دهد و دارای برنامه هایی برای دریافت گواهی نامه AEC است.

کالج داوسن Dawson College: کالج داوسن یک کالج حرفه ای انگلیسی زبان واقع در westmount کبک با حدود 10000 دانشجو می باشد. این مرکز در نزدیکی شهر مونترال قرار گرفته است. این مرکز دارای 8000 دانشجوی روزانه و 2000 دانشجوی شبانه در 30 رشته مختلف است.

کالج جان آبوت John Abbott College: کالج جان آبوت یک کالج عمومی انگلیسی زبان با حدود 7500 دانشجو که در نزدیکی نواحی غربی جزیره مونترال واقع می باشد. این کالج یکی از 8 کالج عمومی انگلیسی زبان در استان کبک است. این کالج دارای محوطه ای مشترک با دانشگاه مک گیل می باشد و زیر نظر دانشگاه مک گیل فعالیت می نماید.

کالج ونیر Vanier College: کالج ونیر، کالج عمومی انگلیسی زبان با بیش از 6100 دانشجو که در شهر مونترال کبک واقع شده است. این کالج در سال 1970 به عنوان دومین کالج عمومی انگلیسی زبان پس از کالج دانسون تاسیس شده است.

کالج ماریانوپلیس Marianopolis College: کالج ماریانوپلیس یک کالج خصوصی انگلیسی زبان در استان کبک است که بیش از 1700 دانشجو در این کالج تحصیل می کنند. این کالج در westmount کبک قرار گرفته است.

LaSalle College

این کالج در قلب شهر دانشجویی مونترال قرار گرفته است که با هدف اصلی ایجاد شغل برای جمعیت مقیم کبک در سال 1959 تاسیس شد. این کالج با فراهم کردن تحصیلاتی که کاملا با احتیاج بازار کار مطابقت دارد از مهمترین مراکز آموزشی این شهر می باشد. در سال 1981 وزارت علوم کبک به طور رسمی این سازمان را تایید کرد و هم اکنون این کالج با ایجاد شعبات گسترده که شامل 18 شعبه در 9 کشور جهان بالغ بر 60 دوره آموزشی را به بیش از 10.000 دانشجو ارایه می دهد. در 5 دهه گذشته از رسالت های مهم این کالج آماده سازی نیروی کار جهت ورود به بازار کار بوده است. رشته های تحصیلی در کالج های کانادا بسیار متنوع می باشد و از منشی گری گرفته تا آشپزی و رستوران داری و مهارت های مدیریتی و رهبری یاری های اقتصادی تمام دوره هایی که در این کالج در راستای تامین نیروی کار ماهر و مورد احتیاج بازار کار برگزار می شوند.

بیشتر بخوانید:

بورسیه تحصیلی در کانادا

دوره های co op در کانادا

کالج های فنی حرفه ای عظیم شهر مونترال

  • Delta College
  • Herzing College
  • LaSalle College
منبع: اینترنت
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1332

به "کالج های مونترال کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالج های مونترال کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید