گنابری: در 10 سالگی فرصت رفتن به بایرن مونیخ را داشتم اما پدرم مخالفت کرد

به گزارش بالیو، مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ می گوید 14 سال پیش فرصت پیوستن به این تیم را داشته اما پدرش مخالفت نموده است.

گنابری: در 10 سالگی فرصت رفتن به بایرن مونیخ را داشتم اما پدرم مخالفت کرد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران، سرژ گنابری که در فزونی 7 بر 2 سه شنبه شب بایرن مونیخ مقابل تاتنهام در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، چهار گل به ثمر رساند تا یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ باشگاه تاتنهام رقم بخورد، می گوید 14 سال پیش و در سن 10 سالگی هم می توانسته به این باشگاه آلمانی ملحق گردد اما پدرش مانع این کار شده بود.

مهاجم آلمانی باواریایی ها در گفت وگو با نشریه آلمانی بیلد گفت: من در 10 سالگی فرصت رفتن به بایرن را داشتم اما پدرم مخالفت کرد. خیلی عصبانی بودم و گریه ام گرفته بود اما تصمیم پدرم عوض نمی شد. تنها زمانی که 12 ساله شدم او این اجازه را داد که به اشتوتگارت ملحق شوم. در نهایت باید اعتراف کنم که تصمیمات پدرم، تصمیمات خیلی بدی هم نبودند.

گنابری 24 ساله که عنوان بهترین بازیکن هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان را هم از آن خود کرد، در سال 2012 با آرسنال وارد دنیای حرفه ای فوتبال شد و پس از حضور در این تیم تا سال 2016 و پس از یک فصل قرضی بازی کردن برای وست برومویچ و یک فصل حضور در وردبرمن، در نهایت در سال 2017 به بایرن مونیخ پیوست. این مهاجم آلمانی فصل 18-2017 هم به طور قرضی برای هوفنهایم بازی کرد اما حالا یکی از بازیکنان کلیدی قهرمان بوندس لیگا به حساب می آید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 409

به "گنابری: در 10 سالگی فرصت رفتن به بایرن مونیخ را داشتم اما پدرم مخالفت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنابری: در 10 سالگی فرصت رفتن به بایرن مونیخ را داشتم اما پدرم مخالفت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید