10 صخره مرجانی جذاب

به گزارش بالیو، کورال Coral ساختارهای بسیار شکننده هستند که به محیط بسیار تمیز نیاز دارند و نسبت به هر نوع آلودگی بسیار حساس هستند . آن‌ها و هیجان‌انگیزترین زندگی دریایی را به نمایش می‌گذارند . غواصی و زیر آبی رفتن در تپه‌های مرجانی تجربه فراموش‌نشدنی را فراهم می‌کند . این هفته ده گزینه برای شما آورده شده‌است - یک درمان واقعی برای چشمان شما !

10 صخره مرجانی جذاب

10. Lofoten ، Nordland ، نروژ
مجمع‌الجزایر در شمال نروژ بسیار زیبا و منحصر به فرد است . اگر چه این منطقه در مدار قطب شمال قرار دارد ، اما آب و هوای اینجا به طرز شگفت آوری ملایم است . این یک ناهنجاری است - آب و هوا در Lofoten واقعا ً با توجه به عرض شمالی آن گرم است . همچنین دارای یک زندگی دریایی غنی از جمله بزرگ‌ترین صخره‌های مرجانی آب در این سیاره است .
آنجا چه کار کنیم ؟
بازدیدکنندگان به کوهنوردی ، پیاده‌روی ، دوچرخه‌سواری و حتی موج‌سواری می‌روند . Unstad محبوب‌ترین مقصد موج‌سواری است . در تابستان 24 ساعت نور ، بهترین تجربه برای کوهنوردان و کوه نشین ان را فراهم می‌کند . ماهیگیری و شکار نهنگ در میان محبوب‌ترین فعالیت‌ها هستند در حالی که دوچرخه‌سواری می‌تواند طبیعت و روستاهای معتبر را کشف کند .
9. مالدیو
بهشت روی زمین بهترین تعطیلات آرامش‌بخش را فراهم می‌کند . استراحتگاه‌های لوکس که در گروه جزیره اولیه پراکنده شده‌اند ، خدمات و خدمات سطح جهانی را تامین می‌کنند . در عین حال ، زندگی دریایی دست‌نخورده ، متنوع و به راحتی قابل‌دسترس است . آب در اینجا شفاف و گرم است و صخره‌های مرجانی را آسان می‌سازد .
چرا به آنجا بروی ؟
چون هیچ دلیلی وجود ندارد که به آنجا بروی ! ممکن است بهترین یا هیجان‌انگیزترین سفر غواصی نباشد ، اما این یک فعالیت خوب برای انجام دادن است، زمانی که تعطیلات در مالدیو داشته باشید .
8. فرناندو De ، برزیل
این مجمع‌الجزایر از 21 جزیره ، 354 کیلومتر ( 220 مایل ) از ساحل برزیل ساخته شده‌است . به خاطر جریان استوایی جنوب استوایی ، آب بسیار گرم است و غواصی با هیچ کت و شلوار در عمق 40 متر ممکن نیست . مناظر دریایی ، تونل‌ها ، دره‌های باریک و صخره را دارا هستند و این تجربه را حتی هیجان‌انگیزتر می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
صخره‌های مرجانی کم‌عمق و برای هدایت کردن آسان است . اب شفاف است و دید تا 50 متر می‌رسد و زندگی سرشار از دریا عالی است . و بیشتر سال برای رفتن خوب است ، به جز از ماه مارس تا آگوست ، زمانی که فصل بارندگی کل مجمع‌الجزایر را فرا گرفت .
7. جزیره لرد هاو ، استرالیا
این جزیره به یک صخره مرجانی منحصر به فرد که گفته می‌شود جهان است می‌بالد . گونه‌های حیوانات دریایی بسیار متنوع هستند : آن‌ها شامل مناطق استوایی ، زیر استوایی و معتدل هستند . این گروه در فهرست میراث جهانی یونسکو به منظور حفظ زیبایی طبیعی خود قرار دارد .
چرا به آنجا بروی ؟
بدون آلودگی ، هیچ ترافیک توریستی ! یک تکه آسمان آرام روی زمین . فقط دو ساعت از سیدنی پیدا می‌شود .
6. هاوایی
یکی از مقصدهای تعطیلات آخر ، vacationers را به دلایل متعدد جذب می‌کند : خورشید ، surfboarders ، کوه نوردان ، کوهنوردان ، gazers ، star، ، goers مهمانی شما نام آن را می‌گذارید . در این میان صخره‌های مرجانی تعداد زیادی از گونه‌ها ، turtois زیبای بزرگ و البته یک اقیانوس گرم و صاف دارد .
چرا به آنجا بروی ؟
هاوایی دارای طبیعتی بکر و متنوع ، کوه‌ها ، آتشفشان‌ها و همچنین سواحل شنی نرم و شهره‌ای کفل است . Vacationers از تمام طبقات زندگی چیزی پیدا خواهند کرد که مناسب آن‌ها باشد .
5- فیجی
صخره‌های مرجانی زیر 1 / 1 میلیون کیلومتر مربع است که آن را به یکی از بزرگ‌ترین جزایر مرجانی در زمین تبدیل کرده‌است . این مجمع‌الجزایر توسط سازمان کورال نگهداری می‌شود که با آژانس‌های گردشگری هم‌کاری می‌کند و آموزش می‌دهد . بنابراین اکتشاف این زیبایی دریایی ایمن خواهد بود و به زندگی شکننده آن آسیب نخواهد زد .
چرا به آنجا بروی ؟
فیجی یک مقصد بزرگ برای تعطیلات است ، جایی که تمام طول سال خوب است . صخره‌های مرجانی واقعا ً تماشایی و با ارزش است .
4. Ningaloo ، استرالیا
این منطقه در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد . در قسمت غربی این کشور ، Ningaloo با هم با دیواره بزرگ مرجانی ، یکی از بهترین مناطق دنیا برای غواصی است . این سیاره دارای 250 گونه مرجان‌ها و بیش از 500 گونه ماهی است .
غواصان هر سطحی یک ماجرای فریبنده زیر آب را پیدا خواهند کرد . همچنین تورهای قایق‌سواری ، سفره‌ای ماهیگیری و اردو زدن یک لیست متنوع از فعالیت‌های بیرون از بیرون را گسترش می‌دهند .
چرا به آنجا بروی ؟
علاوه بر این ، تنها دنیای زیر آب تماشایی است : سواحل شنی ، آب شفاف و دره‌های نمایشی در Ningaloo را بررسی کنید . یک مسیر پیاده‌روی نمای وسیع وسیعی از اقیانوس را فراهم می‌کند .
3. موریس
این جزیره به خاطر آبشاری در زیر آب معروف است - یک توهم که با ترکیبی از آب و ماسه ایجاد شده‌است . در این میان صخره‌های مرجانی یک نگرانی بزرگ برای سازمان‌های حفاظت است . داوطلبان سراسر جهان برای پیوستن به دعوت شده‌اند و سعی می‌کنند از ساختار شکننده آلودگی و عوامل بیرونی محافظت کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
طبیعت بکر موریس واقعا ً شگفت‌انگیز ، منحصر به فرد و بی‌نظیر است .

انتشار: 8 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 11

به "10 صخره مرجانی جذاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 صخره مرجانی جذاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید