20 طرح بزرگ ورزشی در آذربایجان غربی اجرا می گردد

به گزارش بالیو، عبدالله چمن گلی در مصاحبه با خبرنگاران اظهارداشت: با بهره برداری از این طرح ها سرانه فضای ورزشی استان چهار الی پنج سانتی متر افزایش می یابد.

20 طرح بزرگ ورزشی در آذربایجان غربی اجرا می گردد

وی ادامه داد: در حال حاضر سرانه فضای ورزشی بر اساس اماکن موجود این اداره کل 57 سانتی متر و در مجموع استان 65 سانتیمتر است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی استادیوم 15 هزار نفری ارومیه با 88 درصد پیشرفت فیزیکی، آموزشگاه، سالن فیرورق، سالن نقده، سالن پنج هزار نفری سلماس را از مهمترین این طرح ها مطرح نمود.

سال جاری 4 رویداد بین المللی ورزشی به میزبانی ارومیه برگزار می گردد

چمن گلی از برگزاری چهار رویداد بین المللی ورزشی به میزبانی ارومیه اطلاع داد و اضافه نمود: مسابقه بین المللی والیبال با حضور روسیه، کانادا، ایران و لهستان به میزبانی ارومیه برگزار می گردد.

مدیر ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزاری مسابقه بوکس، کشتی، مسابقه کینگ بوکسینگ و والیبال را از دیگر این مسابقات مطرح نمود و اضافه نمود: همچنین مسابقات وزنه برداری کشورهای اسلامی نیز به میزبانی ارومیه برگزار می گردد.

600 عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی در استان برگزار می گردد

چمن گلی از اجرای 600 عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی در استان اطلاع داد و اضافه نمود: رگزاری همایش پیاده روی دانش آموزی در مناطق محروم، رژه هیات های ورزشی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای هیئت های ورزشی، نواختن زنگ ورزش، تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا و مسابقات ورزشی شهری و روستایی در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال و دوچرخه سواری از جمله برنامه های این هفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از تجهیز 30 خانه روستایی اطلاع داد و گفت: در سطح استان 65 خانه روستایی وجود دارد که سال جاری از این تعداد 30 خانه روستایی تجهیز شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 594

به "20 طرح بزرگ ورزشی در آذربایجان غربی اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 طرح بزرگ ورزشی در آذربایجان غربی اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید