امکانات کشتی کروز MS Harmony of the Seas

به گزارش بالیو، بزرگترین کشتی کروز ساخته شده در جهان، ام اس هارمونی آو دسیز (MS Harmony of the Seas) ساخته شرکت رویال کارائیب اینترنشنال است و امکانات باورنکردنی دارد.

امکانات کشتی کروز MS Harmony of the Seas

کشتی کروز هارمونی بزرگ‌ترین کشتی کروز دنیا با امکانات باورنکردنی است. رویال کارائیب اینترنشنال، یک شرکت آمریکایی می‌باشد که خدمات کشتی‌های گردشی می‌باشد که پس از شرکت کارنیوال کورپوریشن، دومین اپراتور خطوط کشتی‌های گردشی در جهان است. این شرکت در مجموع 5 خط کشتی کروز و تعداد بسیاری کشتی گردشی دارد. برای تجربه یک سفر به یادماندنی به شما توصیه می‌کنیم با دانستن هزینه سفر با کشتی کروز با تورهای کشتی کروز همراه شوید.

ام اس الور آو دسیز (Allure of the Seas) و ام‌اس اوئیسیس آو دسیز (Oasis of the Seas) از بهترین کشتی‌های کروزی هستند که شرکت رویال کارائیب به آب انداخته است. این کشتی‌ها بعد از هارمونی کشتی‌های کروز دنیا هستند.

موفقیت دو کشتی کروز این شرکت یعنی الور آو دسیز و اوئیسیس آو دسیز باعث گردید که سفارش ساخت کشتی سومی از همین نوع در دسامبر 2012 به این شرکت داده شد که به بزرگترین کشتی که این شرکت ساخته بود، تبدیل شد. هارمونی اولین آزمایش دریایی خود را در تاریخ 10 مارس 2016 آغاز نمود و در تاریخ 12 مه 2016 به رویال کارائیب تحویل داده شد. ساخت این کشتی 32 ماه به طول انجامید و در نهایت در تاریخ 15 مه 2016 از حوض خشک (dock) شرکت STX France در سن نزر (Saint-Nazaire) فرانسه به آب انداخته شد. ساوت‌همپتون انگلستان اولین مقصد این کشتی کروز است.

این کشتی دو سفر آزمایشی تا به حال داشته و برای تست این کشی سه شب از این آزمایش را به مقصد شربورگ و 4 شب را به مقصد روتردام سفر کرد. در جریان این سفرها مسافران از ساخت در حال انجام، نبود آب گرم، جاذبه‌هایی که هنوز راه‌اندازی نشده‌اند، زمان انتظار زیاد در رستوران‌ها و موارد دیگر شکایت داشتند. اولین سفر کشتی در 29 مه از ساوت‌همپتون آغاز شد و در تاریخ 5 ژوئن در بارسلون پایان یافت. مسافران این سفر اعلام کردند که ساخت‌و‌ساز آن تمام شده و کشتی آماده‌ استفاده است.

این کشتی 2747 اتاق در انواع و کلاس‌های گوناگون دارد که در مجموع ظرفیت آن 6410 است. این اتاق‌ها شامل اتاق‌های کوچک داخلی، اتاق‌های بزرگ و سوییت‌ها هستند. برخی از این اتاق‌ها، بالکون‌های مجازی برای بازدید دارند.

امکانات کشتی کروز MS Harmony of the Seas

  • گالری 3000 اثر هنری از هنرمندان 60 کشور جهان
  • تئاتر رویال برای نمایش فیلم‌های سه بعدی
  • مهد کودک به همراه مربیان مجرب و آموزش‌دیده
  • رستوران‌هایی با آشپزی ساحلی
  • مرکز تناسب اندام و اسپا (Vitality) به همراه کلاس‌های یوگا و تا‌ی‌چی، سالن زیبایی، سمینارها و کلاس‌های تخصصی
  • مجموعه‌ی سرسره‌‌ی آبی (Perfect Storm)
  • استخر شنا به همرا سولاریوم و 10 جکوزی
  • شبیه‌ساز امواج مصنوعی برای موج‌سواری
  • 20 سالن غذاخوری و رستوران با منوهای متنوع و موضوعی، سرویس داخلی اتاق و آشپزی بین‌المللی
  • تئاتر دریایی، یک استیج فضای باز برای اجرای نمایش‌های آکروباتیک
 
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 665

به "امکانات کشتی کروز MS Harmony of the Seas" امتیاز دهید

7 کاربر به "امکانات کشتی کروز MS Harmony of the Seas" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات کشتی کروز MS Harmony of the Seas"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید