آشنایی با جاذبه های دیدنی برلین آلمان!

به گزارش بالیو، بیشتر گردشگرانی که به برلین سفر نموده اند این شهر را با معماری های بی نظیر آن می شناسند از مهم ترین جاذبه ها و مکان های دیدنی برلین که برای بسیاری از گردشگران جالب است می توان به دروازه براندبورگ اشاره نمود این دروازه به لحاظ تاریخی در این شهر دارای اهمیت است و متعلق به دوران پادشاهی فردریک ویلهام دوم است.

آشنایی با جاذبه های دیدنی برلین آلمان!

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

برلین به­ عنوان پایتخت آلمان شناخته می­گردد و یکی از مراکز سیاسی و رسانه­ای و علم و فرهنگ در آلمان شناخته می­گردد. در شهر برلین معماری ­های مدرن و کلاسیک را در کنار یکدیگر می ­توان دید و افرادی که وارد این شهر اروپایی می­شوند می­توانند فعالیت­ های ورزشی متنوعی را در کنار برنامه ­های فرهنگی انجام دهند.

اگر شما هم دلتان سفر به یک شهر اروپایی و زیبا را می خواهد با ادامه این مطلب از جاده ها سبز برای آشنایی با جاذبه های دیدنی برلین آلمان همراه باشید.

موزه تاریخی Deutsches

موزه تاریخی Deutsches در زوئوس، که یکی از کاخ های در Unter den Linden است، قرار گرفته است. این کاخ موزه قدمت تاریخ 2000 ساله آلمان را نشان می دهند. در این موزه عظیم بیش از 7000 اثر باستانی که به ترتیب زمان چیده شده اند، به نمایش گذاشته شده است.

آثار باستانی گرانبهایی همچون نقاشی مارتین لوتر توسط لوکاس کراناچ بزرگتر یا کلاه ناپلئون که در نیرد واترلو آن را برسر داشته را در موزه می توان یافت. علاوه برآن، اجناسی در این موزه قرار دارند که شما را به یاد وسایلی که در زندگی روزمره از آن ها استفاده می کنید، می اندازد.

وسایلی همانند پوسترهای انتخاباتی ویمار، دوچرخه های قرن نوزدهم و لوازم خانگی از جی دی آر.

جنگل گرون والد

این جنگل یکی از جاذبه های طبیعی در برلین است دارای گونه های مختلفی از درختان بلوط، توس، اقاقیا و کاج و … است همچنین از گونه های مختلفی از پرندگان و حیوانات نیز برخوردار است. از یدگر تفریحاتی که می توانید در این جنگل از آن بهره ببرید تفریحات آبی است که ورزش های آبی مهمی دارد.

گالری Gemäldegalerie

نقاشی های بزرگترین هنرمندان اروپا تا قرن 18ام در Gemäldegalerie که یکی از برترین موزه های هنری دنیا است، در معرض دید عموم قرار گرفته است. در این گالری نقاشی هایی از بوتیچلی ، آلبرشت دورر ، روبنس، رامبراند ، هانس هولبین ، رافائل ، ورمیر ، بوتیچلی به نمایش گذاشته شده است.

این نقاشی های ارزشمند توسط یک فرد جمع آوری نشده است، بلکه سال 1815 توسط دولت پروس به جهت جمع آوری بخشی از هنر اروپایی گرد هم آمده است.

در این گالری بیش از 1250 تابلو نقاشی که از آثار اساتید بزرگ هستند، به نمایش گذاشته شده است و یکی از مکان های دیدنی برلین محسوب می گردد . تعجب ندارد که در زمان بازدید از این گالری متوجه گذر زمان نشوید.

دروازه برلین Brandenburg Gate

بدون شک از بهترین جاذبه های گردشگری برلین، دروازه براندنبورگ بهترین اثر جذاب برلین است. تاسیس این بنا در سال 1791 بوده است ، این بنا یکی از دروازه های قدیمی شهر در اطراف شهر برلین بود که در آن موقع هنوز این دروازه برای شهر قابل کنترل بود است .

Pariser Platz های تزئینی که در پای دروازه قرار گرفته است در حال حاضر به بسیاری از ساختمان های مهم شهر نیز اختصاص داده شده ، به عنوان مثال، هتل Adlon با ثروت تاریخی خود و Akademie der Künste (آموزشگاه هنر برلین)نیز دارای این Pariser Platz های تزئینی می باشند.

به طور مستقیم در دروازه براندنبورگ موزه دروازه براندنبورگ واقع شده است که به شما بسیاری از اطلاعات هیجان انگیز در بازه این دروزاه را ارائه می دهد.

میدان Gendarmenmarkt

Gendarmenmarkt یکی از زیباترین میدان های شهر است که در نزدیکی Friedrichstraße، خیابان خرید منحصر به فرد و مشهور برلین که در منطقه مرکزی میته واقع شده است قرار گرفته است .

سه نمونه برجسته از معماری . جاذبه های گردشگری برلین را می توان در این میدان پیدا کنید :

  • تالار کنسرت که توسط Schinkel طراحی شده است
  • کلیسای آلمان و فرانسه (Deutscher Dom و Französischer Dom)

شما مینوتنید سفر خود را به Gendarmenmarkt با تورهای شهری و کشف دیگر مناظر تلفیق کنید .

رایشتاگ

بسیاری از بناهایی که در رایشتاگ وجود دارد در سال 1933 به دلیل یک آتش سوزی تخریب شده است و بعد از آن این بناها مورد بازسازی قرار گرفته اند. در حال حاضر این منطقه یک جاذبه توریستی در برلین محسوب می گردد.

دیوار برلین

تاریخ دیوار برلین در سال 1961 یعنی از زمانی که بخش شرقی شهر جهت جلوگیری از ورود پناهندگان شرق به غرب بسته شد آغاز گشته و هرساله مود توجه گردشگران بسیاری قرار می­گیرد.

در این بخش از شهر آلمان موزه­ ای وجود دارد که تحت عنوان موزه مرکز پناهندگان مارینفلد از آن یاد می­گردد و آثاری در ارتباط با جمعیت یک و نیم میلیون نفری که به وسیله برلین وارد شده­اند را به نمایش گذاشته است.

بر روی دیوار برلین می­توان پنجره یادبود را مشاهده کرد که به یاد اتفاقات افتاده و کشته شدن پناهندگان بسیاری ایجاد شده است.

منبع: جاده های سبز
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 943

به "آشنایی با جاذبه های دیدنی برلین آلمان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های دیدنی برلین آلمان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید