آمادگی خدمات تلفنی رایگان مشاوران و روانشناسان دانشگاه پیام نور

به گزارش بالیو، مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نوراز آمادگی مشاوران و روانشناسان دانشگاه پیام نور برای ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان خبر داد.

آمادگی خدمات تلفنی رایگان مشاوران و روانشناسان دانشگاه پیام نور

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیام نور ، مجید صفارنیا مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نوراز آمادگی مشاوران و روانشناسان دانشگاه پیام نور برای ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی و لزوم پیشگیری از ابتلا و شیوع بیماری کرونا، خدمات مشاوره دانشجویان به صورت تلفنی انجام می شود.

وی با تاکید بر پرهیز از مراجعه حضوری به مراکز مشاوره و کلیه مکان های عمومی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور به منظور ادامه مراحل درمان و مشاوره دانشجویان این امکان را فراهم کرده که دانشجویان در سراسر کشور از طریق تماس تلفنی خدمات مشاوره و روانشناسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی با عنوان اینکه فهرست اسامی و شماره تلفن مشاوران و روانشناسان این دانشگاه در لینک زیر قابل دسترسی است، ابراز امیدواری کرد: با ارائه خدمات لازم به دانشجویان و کاستن از مراجعه حضوری بتوانیم نقشی مثبت در کاهش شیوع بیماری و سلامت مردم داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 979

به "آمادگی خدمات تلفنی رایگان مشاوران و روانشناسان دانشگاه پیام نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی خدمات تلفنی رایگان مشاوران و روانشناسان دانشگاه پیام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید