آماری تکان دهنده از پرستارهای انتاریو

به گزارش بالیو، یک نظرسنجی نو نشان می دهد که تقریبا 70 درصد از پرستاران در انتاریو می گویند که به علت زمان و منابع ناکافی نمی توانند مراقبت های کافی به بیماران ارائه دهند و تقریباً از هر دو نفر یک نفر در فکر ترک این حرفه است.

آماری تکان دهنده از پرستارهای انتاریو

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، انجمن پرستاران انتاریو (WeRPN) نتایج این نظرسنجی را روز سه شنبه منتشر کرد و شرایط وخیم پرستاری را در این استان به نمایش گذاشت.

دایان مارتین، مدیر اجرایی WeRPN در بیانیه ای گفت: معتقدیم که این یافته ها عموم را شوکه می نماید، از هر 10 پرستار، نزدیک به هفت نفر می بینند که سلامت بیماران در معرض خطر قرار می گیرد، چون زمان، منابع و کارکنان کافی در دسترس نیست و در حال حاضر این موضوع به طور نگران نماینده ای در حال عادی سازی است.

این انجمن، نماینده بیش از 55000 پرستار در سراسر کانادا است و 763 نفر از آنها در نظرسنجی آنلاین از 1 تا 9 می 2022 شرکت کردند.

در آخرین نظرسنجی، 93 درصد از پرستاران گفتند که حجم کاری آنها طی دو تا سه سال گذشته افزایش یافته است و 68 درصد گفتند که زمان یا منابع لازم برای ارائه مراقبت کافی به بیماران خود را ندارند.

به همین ترتیب، 66 درصد از پرستاران گفتند که به علت کمبود مداوم نیرو مجبور به پذیرش بیماران بیشتری به ازای هر پرستار شده اند، در حالی که 87 درصد گزارش کردند که مسئولیت های بیشتری را در نقش خود بر عهده گرفته اند.

از هر پنج پرستار، چهار نفر در حرفه خود پریشانی های خلقی تجربه نموده اند که نسبت به دسامبر 2020 بیش از 10 درصد افزایش داشته است.

88 درصد از پرستاران گفتند که تحت تأثیر کمبود کارکنان قرار گرفته اند و بسیاری از آنها با استرس های اضافی و افزایش انزوا روبرو شده اند.

به طور ویژه، هفت نفر از هر 10 نفر گفتند که مجبور شده اند ساعت های بیشتری کار نمایند تا کمبود نیروی کار را پوشش دهند، از جمله 39 درصد که در انتها شیفت های خود چندین ساعت اضافه کاری بدون حقوق داشته اند.

به علاوه، از هر 10 پرستار، 6 نفر گفتند که سلامت روان آنها به علت استرس ناشی از کمبود نیروی انسانی بدتر شده است.

47 درصد از پرستاران مورد آنالیز گفتند که در نظر دارند پرستاری را ترک نمایند؛ این رقم در دسامبر 2020 ، 34 درصد بود.

72 درصد از پرستاران هم اذعان داشتند که اضطراب های اقتصادی را تجربه می نمایند.

تنها 36 درصد از آنها گفتند که به پرستار بودن خود افتخار می نمایند که این رقم نسبت به 67 درصد اواخر سال 2020 کاهش چشمگیری داشته است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2240

به "آماری تکان دهنده از پرستارهای انتاریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماری تکان دهنده از پرستارهای انتاریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید