آموزش و پرورش همدان میزبان بیش از یکهزار خانواده در تعطیلات عید فطر

به گزارش بالیو، خبرنگاران: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: مسافرت تعداد زیادی از فرهنگیان به همدان موجب تکمیل ظرفیت کلاس های اسکان فرهنگیان در این استان شد.

آموزش و پرورش همدان میزبان بیش از یکهزار خانواده در تعطیلات عید فطر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا بدون نیاز به مدرک زبان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمد بداغی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در همدان، با بیان اینکه استان همدان دارای 19 پایگاه اسکان فرهنگیان است، اظهار کرد: پایگاه های نواحی یک و دو آموزش پرورش همدان با 121 آکادمی با ظرفیت یک هزار و 20 کلاس درس به منظور ارائه خدمات رفاهی و تسهیلات بیشتر تجهیز شد و در ایام تعطیلات عید فطر در اختیار فرهنگیان و کارکنان دولت نهاده شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه یک هزار و 61 خانواده در ایام تعطیلات عید فطر در مدارس شهرستان همدان اسکان داده شدند گفت: این خانواده ها شامل 8 هزار و 562 نفر بودند که پس از تکمیل ظرفیت کلاس ها، اجازه داده شد خانواده ها در حیاط مدارس چادر بزنند.

وی اضافه کرد: در مجموع در تعطیلات عید فطر 18 هزارو 81 نفر روز به فرهنگیان خدمات رفاهی ارائه شد.

بداغی با بیان اینکه در شهرستان های استان نیز آکادمی ها آماده اسکان مسافران بودند گفت: در مجمود در استان همدان 167 آکادمی دولتی با ظرفیت یک هزار و 427 کلاس جهت اسکان وارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان تجهیز شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه با سرانجام تعطیلات امروز از تعداد مسافران کاسته شده است گفت: در ایام ماه مبارک رمضان پایگاه های ما آماده ارائه خدمات به فرهنگیان بودند اما در این ماه تعداد مسافران کاهش چشمگیری داشت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه هزینه اقامت به ازای هرشب در یک کلاس برای خانواده های فرهنگی 14 هزار تومان است اضافه کرد: دیگر خانواده نیز با 25 هزار تومان می توانند از خدمات رفاهی آموزش و پرورش بهره ببرند.

الف

منبع: تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 884

به "آموزش و پرورش همدان میزبان بیش از یکهزار خانواده در تعطیلات عید فطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش و پرورش همدان میزبان بیش از یکهزار خانواده در تعطیلات عید فطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید