مقرون به صرفه ترین روتر مش وای فای جهان با قیمت 20 دلار معرفی گردید

به گزارش بالیو، شرکت Vilo تازه ترین محصول خود را معرفی کرد که مقرون به صرفه ترین روتر مش وای فای جهان است؛ فقط 20 دلار!

مقرون به صرفه ترین روتر مش وای فای جهان با قیمت 20 دلار معرفی گردید

اشتباه تایپی نیست و واقعا قیمت هر روتر Vilo Mesh Wi-Fi System فقط 20 دلار است و بسته سه تایی آن 60 دلار قیمت می خورد؛ در حالی که یک روتر مش وای فای از برندهای دیگر شاید 60 دلار و بالاتر باشد.

روتر مش وای فای Vilo از استاندارد Wi-Fi 6E و Wi-Fi 6 پشتیبانی نمی نماید و آخرین نسخه وای فای آن وای فای 5 یا 802.11ac است. پس، در این بخش مقداری قدیمی و عقب تر از سریع ترین روترهای امروزی است.

اما سایر مشخصات این روتر مش وای فای با توجه به قیمت آن بسیار مناسب است. این روتر می تواند فضای 140 متر مربعی را زیر پوشش وای فای خود قرار می دهد و از سرعت 867 مگابیت روی فرکانس 5 گیگاهرتز و 300 مگابیت روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می نماید.

یعنی روتر مش وای فای Vilo از رده AC1200 است و البته در عمل سرعت وای فای پایین تر از این اعداد ایده آل است اما باز این سرعت ها برای کاربران خانگی بسیار مناسب است.

این روتر سه درگاه شبکه اترنت LAN گیگابیتی دارد و از رمزنگاری WPA2 پشتیبانی می نماید. 128 مگابیت رم، 16 مگابیت حافظه فلش و پردازنده 999 مگاهرتزی از دیگر مشخصات سخت افزاری این روتر است. 4 آنتن داخلی، فناوری های MU-MIMO و Beamforming را هم به این مشخصات اضافه کنید.

نصب بسیار ساده

فریم ویر این روتر مش وای فای از DD-WRT پشتیبانی نمی نماید ولی قابلیت های جالبی دارد. شما می توانید شبکه میهمان را تنظیم کنید؛ PPoE و آدرس IP ایستا تنظیم کنید؛ کنترل والدین را پیکربندی کنید و انواع گزارش های مصرف اینترنت و وای فای بگیرید.

نرم افزار موبایل ارائه شده برای این روتر از اندروید 8 و بالاتر و iOS 9 و بالاتر پشتیبانی می نماید و طیف وسیعی از تنظیمات را روی گوشی تلفن همراه فراهم می نماید.

نصب و راه اندازی و پیکربندی روتر Vilo هم ساده است. برخلاف بسیاری از روترهای مش وای فای که احتیاج به پیکربندی های دستی و بعضا سخت دارند؛ این روتر مش وای فای به طور اتوماتیک نودهای دیگر را شناسایی و پیکربندی می نماید. اگر شما سریع ترین روش نصب یک سیستم مش وای فای را در روتر Vilo نبینیم؛ قطعا یکی از ساده ترین روترها در این زمینه است.

روتر مش وای فای Vilo برای کاربران خانگی، آپارتمان های کوچک 100 متری، افرادی که چند اتاق در خانه دارند و احتیاج به روتر در هر اتاق هست؛ و افرادی که دوست دارند فناوری های مش وای فای را با قیمت بسیار پایینی مانند 20 دلار تست نمایند؛ بسیار مناسب است.

منبع: شبکه چی
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1876

به "مقرون به صرفه ترین روتر مش وای فای جهان با قیمت 20 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین روتر مش وای فای جهان با قیمت 20 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید