ارنستو والورده: خیال اینتر راحت، برای پیروزی به میدان می رویم، کوتینیو وقتی روی فرم باشد، مشخص کننده است

به گزارش بالیو، ارنستو والورده به بازیکنان اینتر اطمینان داد تیمش برای پیروزی وارد نبرد با تاتنهام می گردد.

ارنستو والورده: خیال اینتر راحت، برای پیروزی به میدان می رویم، کوتینیو وقتی روی فرم باشد، مشخص کننده است

به گزارش خبرنگاران ، ارنستو والورده در آستانه بازی تیمش مقابل تاتنهام در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به کادر فنی اینتر اطمینان داد بارسلونا برای پیروزی وارد جریان رقابت با تیم انگلیسی می گردد.

سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: انتظار بازی بسیار دشواری را دارم چون تاتنهام تیمی است که هم به لحاظ بدنی و فیزیکی و هم تاکتیکی بسیار خوب کار می نماید و از طرفی احتیاج مبرم به پیروزی دارد تا به مرحله بعدی صعود کند. همین حالا هم به عنوان صدرنشین صعود نموده ایم و این به خاطر شایستگی و لیاقت خودمان بوده است. دقیقا فصل گذشته همین داستان را داشتیم. قبل از هفته آخر صعودمان را قطعی نموده بودیم و اسپورتینگ لیسبون که هنوز شانس صعود داشت به نیوکمپ آمد و ما پیروز شدیم.به اینتر و تاتنهام احترام می گذاریم اما کارمان را انجام داده ایم. این تورنمنت را دوست داریم و مثل همیشه می خواهیم برنده شویم پس خیال طرفداران اینتر راحت باشد.

والورده در ادامه اضافه نمود: کوتینیو برای ما بازیکن بسیار مهم و کلیدی به حساب می آید و در ادامه هم بازی های بسیار زیادی انجام خواهد داد. کوتینیو مقابل اسپانیول نیمکت نشین بود اما خواسته ما، حمایت از او برای بازگشت به فرم ایده آل است چون وقتی کوتینیو روی فرم باشد، بازیکنی معین کننده به حساب می آید. شاید ویدال به اندازه آلنیا و بوسکتس در بازیسازی قهار نباشد اما در پرس از جلو عالی کار می نماید، در کار با توپ مطمئن است و خیلی خوب به حملات اضافه می گردد. از عملکرد او راضی هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 121

به "ارنستو والورده: خیال اینتر راحت، برای پیروزی به میدان می رویم، کوتینیو وقتی روی فرم باشد، مشخص کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارنستو والورده: خیال اینتر راحت، برای پیروزی به میدان می رویم، کوتینیو وقتی روی فرم باشد، مشخص کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید