استقرار یگان حفاظت میراث فرهنگی در میمند جهانی

به گزارش بالیو، سیدهادی جعفری، سرپرست فرماندهی یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به این که منظر فرهنگی روستا دستکند میمند در سال 1394 در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است، اضافه نمود: به منظور پیشگیری از دخل و تصرف در روستای تاریخی میمند، یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان در این روستا مستقر شده است.

استقرار یگان حفاظت میراث فرهنگی در میمند جهانی

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی استان کرمان، او با تاکید بر این که با حضور نیروهای یگان حفاظت، حراست مستمر از منظر فرهنگی میمند انجام می شود، بیان نمود: برای حضور بهتر نیروهای یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی در روستا تاریخی میمند فضایی مجهز برای آن ها درنظر گرفته شده است. پایگاه جهانی این روستا همکاری خوبی با این فرماندهی داشته است.

سرپرست فرماندهی یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به این که یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان متولی حفظ و حراست از میراث تاریخی و فرهنگی است، افزود: رسیدن به این مهم نیازمند همکاری و تعامل مردم، نهادها و دستگاه های مرتبط در منطقه است زیرا با کوشش و همت جمعی این امنیت حاصل خواهد شد.

منبع: گردشبان
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1219

به "استقرار یگان حفاظت میراث فرهنگی در میمند جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار یگان حفاظت میراث فرهنگی در میمند جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید