اعلام فراخوان اولین جشنواره فیلم های مستند مردم شناسی خاورمیانه و آسیا-اروپا

به گزارش بالیو، خبرنگاران: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی فراخوان اولین دوره جشنواره مستند مردم شناسی خاورمیانه و آسیا - اروپا (چین، آسیای میانه، روسیه و قفقاز) را که تابستان سال آینده در کشور استونی برگزار می گردد، منتشر کرد.

اعلام فراخوان اولین جشنواره فیلم های مستند مردم شناسی خاورمیانه و آسیا-اروپا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، هدف از برگزاری این جشنواره که طی روزهای 9 تا 12 مرداد ماه 1393 و همزمان با سیزدهمین کنفرانس بین المللی دوسالانه مردم شناسان اجتماعی اروپا در دانشگاه تالین استونی برگزار خواهد شد، حمایت از فیلم های مستند و تجربی در زمینه مردم شناسی و موضوعات متنوع دیگری چون جامعه شناسی، فرهنگ عامه و موضوعات دینی در کشورهای خاورمیانه و آسیا-اروپا است.

برپایه این گزارش، فیلمسازان علاقمند به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود با موضوعات مورد اشاره را تا روز 10 اردیبهشت ماه 1393 به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ارسال نمایند. این فیلم ها باید فراوری دی ماه 92 به بعد بوده و از زیرنویس انگلیسی با کیفیت مطلوب و قابل ارائه در محافل دانشگاهی برخوردار باشد.

امکان ارسال آنلاین فیلم های مستند و تجربی به دبیرخانه رسمی این جشنواره به نشانی: http: ، www. easaonline. org، networks، amce، film. shtml و یا پست الکترونیکی دبیر جشنواره (دکتر پدرام خسرونژاد pk18@st-andreews. ac. uk) هم می سر است؛ ضمن اینکه فیلمسازان ایرانی می توانند نسخه DVD آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره مستقر در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15 ارائه نمایند.

یک گروه کار شناس بین المللی، داوری این جشنواره را برعهده دارند و کارگردانان و دست اندرکاران فیلم های برگزیده هم می توانند با هزینه شخصی در جشنواره شرکت نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 502

به "اعلام فراخوان اولین جشنواره فیلم های مستند مردم شناسی خاورمیانه و آسیا-اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام فراخوان اولین جشنواره فیلم های مستند مردم شناسی خاورمیانه و آسیا-اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید