افزایش اخراج دانشجویان ایرانی از آمریکا

به گزارش بالیو، از آبان ماه تا کنون تعداد دانشجویان دیپورت شده ایرانی از آمریکا رو به افزایش است و طی دو ماه گذشته ده دانشجوی ایرانی از آمریکا اخراج شدند.

افزایش اخراج دانشجویان ایرانی از آمریکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی کانادا برای ایرانیان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دویچه وله، روزنامه بریتانیایی گاردین با اتکا بر یافته هایش می نویسد، از ماه اوت تا کنون دست کم 10 دانشجوی ایرانی که ویزای آمریکا را داشته اند در بدو ورود به فرودگاه های ایالات متحده به ایران بازگردانده شده اند.

بر اساس این گزارش، تازه ترین این موارد سوم ژانویه امسال رخ داده است.

هفت نفر از این 10 دانشجو به فرودگاه بین المللی لوگان در بوستون پرواز نموده بودند که تعدادی از آن ها از تخلف جدی مأموران اداره گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) در فرودگاه خبر داده اند.

گاردین به نقل از سازمان ائتلاف امور همگانی آمریکاهایی ایرانی تبار از افزایش دیپورت دانشجویان ایرانی به محض ورودشان به آمریکا در چند ماه گذشته همزمان با بالا دریافت تنش میان ایران و آمریکا سخن گفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 801

به "افزایش اخراج دانشجویان ایرانی از آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش اخراج دانشجویان ایرانی از آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید